bistro Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 Iemand ervaring met een wandel of fiets route GPS?
Poetsdoekje Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 Origineel bericht van: bistro Iemand ervaring met een wandel of fiets route GPS? Ja, stuur maar eens een PM naar @de Slimste En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
naitsirhc Geplaatst: 30 november 2010 Geplaatst: 30 november 2010 Zoek eens het fenomeen "geocachen" dan zie je dat er heel veel gps routes zijn.....Ook in jouw buurt. www.geocachen.nl bijvoorbeeld En als je het apparaat bedoeld....daarvoor kun je ook op de site terecht Und TschjuB
Psychosammie Geplaatst: 30 november 2010 Geplaatst: 30 november 2010 Google op OziExplorer en kabouterbond. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
de Steef Geplaatst: 30 november 2010 Geplaatst: 30 november 2010 Als je een GPS voor wandelen wil gebruiken kan je heel goed een Garmin GPS gebruiken. Met name de Dakota en Oregon serie zijn erg geschikt. De route kan je thuis voorbereiden met het bijbehorende programma mapsource met de onroute wandelkaarten. Helaas zijn de bijbehorende gebruiksaanwijzingen erg minimaal.
vladimirke Geplaatst: 30 november 2010 Geplaatst: 30 november 2010 Ik heb sedert afgelopen zomer een Dakota 20 in combinatie met de gratis kaarten van Open Street Maps. Deze wordt hoofdzakelijk gebruikt om fietstochten te maken en tot op heden vind ik het een zeer aangenaam en gemakkelijk te bedienen toestel.
bistro Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Geplaatst: 1 december 2010 heb binnen kort ook een Dakota 20 , ik weet dus waar ik hulp in kennis kan vragen :-) thx
vladimirke Geplaatst: 1 december 2010 Geplaatst: 1 december 2010 Mocht je niet ver uit de buurt van Oedelem wonen weet ik daar wel een winkel. Ze hebben trouwens een uitstekend forum. De link kan je via pm opvragen. Nee, ik heb daar geen binding mee, woon zelf helemaal aan de andere kant van het land. ;-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen