B17 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Geplaatst: 15 december 2010 Ga ik doen, bedankt zover! B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
B17 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Geplaatst: 15 december 2010 Helaas het formatteren naar EXT4 heeft niet geholpen, het precies hetzelfde probleem blijft. Als de NAS uit gaat en daarna weer aan, ziet elke computer in het netwerk de externe harde schijf van de NAS, behalve de Dreambox, zelfs als ik de dreambox opnieuw opstart ziet ie de externe schijf niet meer, ik moet dan eigenlijk weer opnieuw beginnen om verbinding te krijgen, dus externe schijf afkoppelen en weer aankoppelen op de NAS.... enz. Ik geef het nu maar op, out of options.. B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
B17 Geplaatst: 17 december 2010 Auteur Geplaatst: 17 december 2010 Wat me trouwens (na wat ge-experimenteer) wel opvalt, is dat ik op de mount manier in de dreambox, dus niet via fstab, wel middels cifs kan connecten naar de externe schijf, maar dat dan de NAS niet in standby valt. Op de mount manier in de dreambox kan ik niet connecten via nfs naar de externe schijf (wel naar de NAS), dan moet ik eerst de boel af- en weer aankoppelen.. B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen