Ga naar inhoud


Alpengluhen TV naast Penthouse HD vanaf 7 december


Gast Paullo

Aanbevolen berichten


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ach ja...

 

PH HD zendt alleen 's nachts uit volgens Nederlands enige digitale televisie blad.

 

Heb even nagedacht. EL1HD hoeft dan niet uit de lucht 's nachts. Op 19.2 oost heeft PH HD niet meer dan 4 Mbit/sec nodig (heb ik ooit eens gemeten). Deze kan dus makkelijk erbij gepropt worden zonder kwaliteitsverlies van de andere zenders... want de clubzenders die van 0.00-0.30 uitgezonden worden zijn toch SD+ (en dat halve uurtje) en die kabelkrant heeft nauwelijks bandbreedte nodig...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Vanaf 0.30 's nachts heeft EL1HD alleen nog maar tekst TV... dus deze ruimte is wel beter te gebruiken... Zeker als het extra €€€ kan opleveren door daar PH HD op te zetten. In princype als ze later de teletekst van EL1HD ook op PH HD zouden zetten dan hoef je niets te missen.

En bovendien was het maar een suggestie van mij. Ik heb nog nergens gelezen dat EL1HD 's nachts eruit gaat. Maar we hebben ook telkens vermoed dat het via de Franse HD versie gedeeld zo worden...


Vind het wel een perfecte oplossing btw, beter dan dat er tot nu toe wordt verzonnen bij de jongens en meisjes van CDS en M7

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook ergens gelezen dat het via een Canalsat transponder gedeeld zou worden. Jammer dat te veel zenders tig keer dubbel worden aangeboden op één satelliet... als ze iets meer gaan samenwerken, kunnen ze veel meer bandbreedte sparen en deze bandbreedte gaan gebruiken voor nieuwe zenders.

 

Dit is mijn logica, maar helaas niet die van de satellietboeren frown

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je dit soort encoders niet kunnen scripten? Bijv.

 

Code:
if zenders['Nederland 1'].epgnow='NOS Tekst TV' then  zenders['Nederland 1'].bitrate_boost:=0.75  {25% lagere bitrate voor Tekst TV.}else if zenders['Nederland 1'].epgnow='Finale WK voetbal'  zenders['Nederland 1'].bitrate_boost:=1.5   {50% extra bitrate voor het WK voetbal.}else  zenders['Nederland 1'].bitrate_boost:=1;    {In andere gevallen net zo behandelen als andere zenders.}

 

In dit programma-specifieke instellingen kan nog wel eens de meeste rek zitten wat betreft het verbeteren van de kijkervaring. Zeker omdat er op het gebied van MPEG2 nog weinig winst te behalen valt door betere encoders, zal je het van technieken moeten hebben die de subjectieve kijkervaring verbeteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vanaf 21.12.2010 te ontvangen.

 

Alpenglühen is te vinden op de Astra1-satelliet op de frequentie 12.148 GHz Horizontaal – 27500 – 3/4 – 27500 – MPEG2 – DVB-S – QPSK.

 

Alpenglühen zendt van 20.00 tot 03.00 uur uit.

Sat inst:

Visiosat Bisat G3 C (Astra 1, 2 + 3)

3x Alps quad LNBs

4x Spaun DiSEqC 4x1 Outdoor Swtch

Ontv:

HD: Rebox-8000HD + Philips DSR8121

SD: Topfield 5000PVR + Lemon30CI

TV: Samsung LE32C579

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan misschien sexzender uit eigen bodem Meiden van Holland (MvH)op satelliet via CDS en TVV, is dat goed idee?

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...