newbier Geplaatst: 30 november 2010 Geplaatst: 30 november 2010 Beste allen, Ik heb dus een excelbestand waarin ik het rooster maak. (zie bijlage) Maar nu zou ik eigenlijk deze willen uitbreiden met urenregistratie. Ik wil dus alle weken van het jaar opnemen in het bestand en daaruit kunnen zien hoeveel uur iemand gewerkt heeft over een bepaalde periode. maar ook vrije dagen, ziek etc kunnen bijhouden. Hebben jullie tips hoe ik dit het beste aan kan pakken. Gr Newbier
Psychosammie Geplaatst: 30 november 2010 Geplaatst: 30 november 2010 Yep. Vergeet Excel en ga op zoek naar rooster software. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
newbier Geplaatst: 30 november 2010 Auteur Geplaatst: 30 november 2010 Beste, Wil het graag in eigen beheer houden dus mag wel software zijn maar wil deze om mijn eigen pc draaien. gr Newbier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen