dreamboy Geplaatst: 30 november 2010 Geplaatst: 30 november 2010 ik ben op zoek naar een vervanging voor mijn dm500 in de slaapkamer. vereiste is wel dat ie de opnames van mijn vu+duo kan bekijken. Heeft er iemand een idee of dit mogelijk zou zijn met de venton hd200 ? Of is er een ander toestel in dezelfde prijsklasse waarmee het mogelijk zou zijn, liefst HD eigenlijk. VU+ Duo met 750GB Harddisk dreambox 7250 met 320GB Harddisk dreambox 7000s met 200GB Harddisk 2x dreambox 500s WaveFrontier T90 West-Vlaanderen - Belgie
M_Z Geplaatst: 1 december 2010 Geplaatst: 1 december 2010 Dat kan de Venton helaas (nog) niet, is gewoon gesloten software. Er kunnen geen mounts gemaakt worden. De goedkoopste ontvanger waarmee dit mogelijk is denk ik zal de Azbox EliteHD zijn (zolang deze nog leverbaar is), want daar draait binnen afzienbare tijd wel Enigma2 (stabiel) op en dan heb je gewoon een goedkope HD dreambox-a-like ontvanger. M_Z
dreamboy Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Geplaatst: 1 december 2010 dat antwoord is klaar en duidelijk, thx VU+ Duo met 750GB Harddisk dreambox 7250 met 320GB Harddisk dreambox 7000s met 200GB Harddisk 2x dreambox 500s WaveFrontier T90 West-Vlaanderen - Belgie
D_liver Geplaatst: 1 december 2010 Geplaatst: 1 december 2010 Origineel bericht van: M_Z Dat kan de Venton helaas (nog) niet, is gewoon gesloten software. Er kunnen geen mounts gemaakt worden. De goedkoopste ontvanger waarmee dit mogelijk is denk ik zal de Azbox EliteHD zijn (zolang deze nog leverbaar is), want daar draait binnen afzienbare tijd wel Enigma2 (stabiel) op en dan heb je gewoon een goedkope HD dreambox-a-like ontvanger. M_Z TK De Elite blijft leverbaar dit model wordt doorgezet, de Premium verdwijnt daarvoor is de Ultra gekomen ( bron Smart Innovations ) 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Tonskidutch Geplaatst: 1 december 2010 Geplaatst: 1 december 2010 je kunt toch je laptop in de slaapkamer gebruiken om opnames af te spelen? heb je geen receiver meer nodig. Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
D_liver Geplaatst: 1 december 2010 Geplaatst: 1 december 2010 Oeps schijnt dat mijn info al wat "verouderd" was 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
dreamboy Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Geplaatst: 1 december 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch je kunt toch je laptop in de slaapkamer gebruiken om opnames af te spelen? heb je geen receiver meer nodig. die tijd zijn we al lang gepasseerd, hoor neenneen, liefst een simpel en zo klein mogelijk bakske dat enkel doet wat het moet doen. Nu staat er een dm500 maar probleem is dat ik van daarop geen opnames kan maken. Ook remote timer werkt ook niet meer sedert dat de box beneden op E2 draait. Als hij dan nog eens HD ondersteunt, dan is het helemaal ideaal. Wel jammer dat die AZbox zo groot is. Ik heb hier nog een 7025 staat die ik niet meer gebruik, dit zou ideaal zijn maar ik vind die ook al te groot om op te hangen onder de LCD. VU+ Duo met 750GB Harddisk dreambox 7250 met 320GB Harddisk dreambox 7000s met 200GB Harddisk 2x dreambox 500s WaveFrontier T90 West-Vlaanderen - Belgie
Tonskidutch Geplaatst: 1 december 2010 Geplaatst: 1 december 2010 tja je zult zelf je budget moeten bewaken .ts SD en HD afspelen => HD-receiver enigma2 <=> enigma2 koppelen / mounten / sharen / partnerbox settingslijsten en beheer "similar" dan een SOLO ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
dreamboy Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Geplaatst: 1 december 2010 ja, gebruik maken van artnerbox zou inderdaad ideaal zijn, maar dan moet de "masterbox" een E2 zijn, en dat is nou net niet het geval. Die hd-opnames bekijken , dat valt nog mee. Eigenlijk wordt de tv in de kamer meer gebruikt voor programmas uit te kijken waar we beneden mee gestart zijn, en neen, ik bedoel geen "natuurprogrammas", maar meer van die reportages van discovery en NGC en die neem ik voorlopig toch nog steeds in SD op. VU+ Duo met 750GB Harddisk dreambox 7250 met 320GB Harddisk dreambox 7000s met 200GB Harddisk 2x dreambox 500s WaveFrontier T90 West-Vlaanderen - Belgie
Tonskidutch Geplaatst: 1 december 2010 Geplaatst: 1 december 2010 had toch een VU+ DUO? dat is enigma2 pure sang ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Tonskidutch Geplaatst: 1 december 2010 Geplaatst: 1 december 2010 ofwel voor den Vlaaming puur bloed Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
dreamboy Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Geplaatst: 1 december 2010 idd, maar de in de kamer komt wss een E1-type. En die kan geen masterbox zijn, dus vanop deze box kan geen opname gepland worden. Dat blijkt toch uit wat ik gelezen heb. Ik denk zelfs niet dat er een partnerbox-plugin is voor Enigma 1. VU+ Duo met 750GB Harddisk dreambox 7250 met 320GB Harddisk dreambox 7000s met 200GB Harddisk 2x dreambox 500s WaveFrontier T90 West-Vlaanderen - Belgie
Tonskidutch Geplaatst: 1 december 2010 Geplaatst: 1 december 2010 TJA dan ben je inderdaad niet te helpen als je de vu+ niet in de woonkamer plaatst de HD receiver die in je rijtje receivers die de prominente plek zou moeten hebben. rare mensen die Belgae! ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Tonskidutch Geplaatst: 1 december 2010 Geplaatst: 1 december 2010 Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
dreamboy Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Geplaatst: 1 december 2010 maar die vu+ staat dus WEL inde woonkamer, hé. En in de slaapkamers en keuken de DM500's maar vanop de 500 kun je geen opame plannen op de vu omdat de vu een e2 box is. Vroeger kon dit wel als in de woonkamer een 7020 stond. Snap je het plaatje VU+ Duo met 750GB Harddisk dreambox 7250 met 320GB Harddisk dreambox 7000s met 200GB Harddisk 2x dreambox 500s WaveFrontier T90 West-Vlaanderen - Belgie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen