Tonskidutch Geplaatst: 1 december 2010 Geplaatst: 1 december 2010 dreamboy, je hebt het mounten nog niet helemaal in de vingers MZ, heeft een leuke faq geschreven hoe een enigma1 op een enigma2 kan mounten doordat op e2 een NFS-server draait gewoon even zoeken onder dreambox subforum database anders schrijven we dubbel. ciao sorry twee enigma 2 boxen bij MZ's database op Ihad wiki staat wel die ik bedoel E1<>E2 het is geen kunst als je beiden even goed leest. Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
dreamboy Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Geplaatst: 1 december 2010 ik denk dat we naast elkaar praten. ik bedoel dus niet opnames bekijken, hé. Dat is helemaal geen probleem. Doe ik al jaren, opnames in de kamer bekijken vanop de box beneden. Mounten heb ik dus wel degelijk onder de knie. Wat ik wil is: als ik bijvoorbeeld boven rechtstreeks kijk naar iets op de DM500, en ik wil slapen, dan wil ik dat programma verder opnemen op de box beneden. Dat ging dus wel met remote timer. Ik kon die opname via de epg programmeren en dan nam de box beneden verder op. Alleen staat nu beneden dus een Enigma2 toestel en deze kun je niet bedienen met die remote timer. De partnerbox plugin doet ook zoiets, maar die kun je enkel bedienen vanop een E2 toestel. VU+ Duo met 750GB Harddisk dreambox 7250 met 320GB Harddisk dreambox 7000s met 200GB Harddisk 2x dreambox 500s WaveFrontier T90 West-Vlaanderen - Belgie
Tonskidutch Geplaatst: 1 december 2010 Geplaatst: 1 december 2010 OOOOOOOOOOOOOOO.... zorry 387: Mit Partnerbox Plugin kann man sowohl auf E1 als auch auf E2 Box... volgens wiki blue panel dot com Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen