Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 Hi,<P>Ben op zoek naar een ontvanger waar ik zou veel mogelijk duitse en oostenrijkse zenders mee kan ontvangen/decoderen...<P>Welke raden jullie me aan...<P>greetz...
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 Tenzij je alleen FTA zenders wil kijken natuurlijk, maar ik zou niet weten waarom.<P>Maar het klopt, de 5400 is de enige waarmee je na een patch en zonder extra CAM de Betacrypt zenders kan bekijken
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 Ja Bigfoot maar de Oostenrijkse zenders zijn niet free to air, dus blijft er niet veel over.<BR>Als het alleen free to air moet zijn heb je nog de Fox van Humax. Die is goedkoper.<BR>Maar dan zijn er nog een heleboel andere die het ook vast wel goed doen.<BR>De 5400 is echt een alles-kunner.<BR>
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 Ja ja bigfoot<P>En wat dacht je van de nokia 9200 9500 en<BR>de dbox, die kan nog veel meer dan jou<BR>hummie.<P>Groetjes Sjefke..
Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 Hallo Sjefke,<P>Zo te lezen ben je een Nokia fan en daar is natuurlijk niks op tegen.<BR>Ik was nooit een echte Humax liefhebber omdat ik niet wilde inzien dat iets wat in Korea gemaakt wordt ook best wel goed kan zijn. Die Humax ontwikkelaars hebben het toch maar klaargespeeld om net op het juiste moment met de juiste produkten hier op de Europese markt te komen.<BR>Die Nokia modelen die jij noemt zullen best goed zijn maar hebben een paar features niet die ik persoonlijk wel belangrijk vind.<BR>Zoals: een UHF Modulator uitgang.... Bijzonder handig als je op je slaapkamer ook eens naar sat TV wilt kijken...! Een LNC doorlus aansluiting. Zeer handig voor een tweede ontvanger, of in mijn geval een ADR ontvanger. En wat dacht je van een CI slot..?<BR>De Humax5400 heeft er zelfs 2...! Nogmaals, die Nokia dozen zullen niet slecht zijn, maar worden toch behoorlijk bejaard.<BR>OK, je vergat de Nokia9800 te noemen. Heeft dan wel Viaccess ingebouwd, maar heeft alleen één CI slot. De 5400 heeft er 2. En weer geen doorlus aansluiting.<BR>OK, de teletext wordt in die Nokia ontvangers mijns insziens iets beter opgelost, maar dat is ook weer een kwestie van smaak.<BR>Groet
Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 Hoi,unl<BR>Ik wil toch ook mijn ervaring meedelen. <BR>Zonder er commerciele belangen bij te hebben ,maar puur om het genot van TV kijken,en dit laatste te kunnen , en te willen delen met zoveel mogelijk potentiele kopers van deze apparatuur.Werk persoonlijk met een Strong 4375 en ben er zo tevreden over dat ik deze laatste zou willen aanbevelen aan al die willen beginnen met één van de fijnste hobbys die er bestaan.<BR>Wat wel belangrijk is, en dikwijls niet over gesproken wordt ,is de zaak waar je uw materiaal aanschaft.<BR>Een goede zaak zal u in alle omstandigheden bijstaan en zeker in de begin fase van deze hobby,waar iedereen met een aantal vragen zit.Indien u apparatuur aanschaft bij een betrouwbaar persoon(zo als ikzelf heb meegemaakt) kun je daar al terecht voor een grootdeel van uw vragen, en de rest kan je via dit forum te weten komen.<BR>IK GA VOOR DE STRONG 4375.
Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 Big John....groot gelijk, sta ik helemaal achter.<BR>Koop bij een goede handelaar en ga niet naar een goedkope rousdouwer.<BR>Ik heb ook in het begin veel hulp van mijn handelaar gehad en ik blijf hem daarom ook "trouw" en zal hem altijd verder aanbevelen.
Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 Strongs waren toch die dingen die opeens allemaal uitvielen?
Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 @bigfoot 1972,<BR>U moet wel geen appelen en peren met elkaar vergelijken.<BR>
Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 Hallo bigfoot<P>Het ging niet over een strong 8000.<BR>Het ging over een strong 4375, lezen kerel.<BR>Om aan 226 postings te komen in 90 dagen?.<BR>Moet je eerst goed lezen en dan schrijven<BR>zal je zien dat het er veel minder zijn.<P>Groetjes Sjefke..
Gast Geplaatst: 4 augustus 2001 Geplaatst: 4 augustus 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by unl:<BR><STRONG>Hi,<P>Ben op zoek naar een ontvanger waar ik zou veel mogelijk duitse en oostenrijkse zenders mee kan ontvangen/decoderen...<P>Welke raden jullie me aan...<P>greetz...</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Ja dus de HUMAX 5400 !!!<BR>IRDETO Modules die nog kunnen toveren is moeilijk aan te komen en zoja heel duur en als je nou de Ds9 neemt ben je nog goedkoper uit maarja dan moet je wel de kaart wat vaker proggen en hou je nog 2 ci poorten over ook
Aanbevolen berichten