Ga naar inhoud


Almere Carlton in gebruik genomen


EdjeKroketje

Aanbevolen berichten


Het is in mijn geval zeker beter geworden. Ik woon in Almere Buiten, pal achter een flat. Die schermde echt perfect die oude zendmast af. Ontvangst met een USB-stick in huis was onmogelijk, terwijl die elders in Europa perfect werkte. Lopend op straat met een klein draagbaar LCD TVtje kon je precies vaststellen dat de flat de boosdoener was. Ik weet nog enkele andere (flatloze) straten waar de ontvangst (in de auto) beroerd was. Heb die nog niet getest.

 

Dat LCD TV-tje werkte in huis alleen op de meest vreemde, onhandige plaatsen. Het is nu nog steeds niet perfect, maar ik hoef de antenne nu niet meer aan de douchekop op te hangen om iets te kunnen zien. (Als je douchekop 10 cm hoger of lager deed had je ook geen ontvangst meer.) Hij werkt nu overal in de badkamer en ook in de rest van het huis vrij redelijk.

 

In de trein had je voorheen perfecte ontvangst binnen Almere. Dat is nu minder geworden, waarschijlijk omdat de nieuwe mast vlakbij en hoog boven het spoor staat. Je moet de antenne nu dicht bij het raam houden, dat was vroeger niet.

 

Het signaal reikt wel verder. Op mijn werk (Duivendrecht) kan ik de zender nu ontvangen wanneer ik die LCD TV voor het raam houd. Dat lukte niet met de oude zendmast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...