Joecks Geplaatst: 1 december 2010 Geplaatst: 1 december 2010 Vanmiddag mijn eigen VU+ ontvangen, netjes uit de doos gehaald, aangesloten en aangezet.. wachten wachten en wachten.. helaas gebeurd helemaal niks alleen een rood lampje welke overigens wel reageert op de AB. Ventilator draait ook niet, lijkt op een DOA... Dan maar een RMA aan maken en retour sturen... Helaas het is niet anders , nog maar weer wachten dan op een goed exemplaar..... VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
Moderator wiz Geplaatst: 1 december 2010 Moderator Geplaatst: 1 december 2010 Ik zou toch even een usb stick aanmaken en proberen of je hem kan flashen. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Joecks Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Geplaatst: 1 december 2010 Al geprobeerd , maar gebeurd helaas helemaal niks , alleen een rood lampje , verder geen display... Hier kan verder niemand iets aan doen... ik wacht dan wel een weekje, de winkel waar ik hem besteld had had nog voorraad en zou er voor mij eentje weg zetten... VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
JBnl Geplaatst: 1 december 2010 Geplaatst: 1 december 2010 Zoiets kan natuurlijk altijd gebeuren, het is natuurlijk nooit leuk als het gebeurt maar niets is onmogelijk. groeten,JBnl
Moderator wiz Geplaatst: 1 december 2010 Moderator Geplaatst: 1 december 2010 Da's jammer. Sterkte in deze week zonder vu groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Gast Duolist Geplaatst: 1 december 2010 Geplaatst: 1 december 2010 Origineel bericht van: Joecks Al geprobeerd , maar gebeurd helaas helemaal niks , alleen een rood lampje , verder geen display.... Maak hem eens een paar minuten spanningsloos.
Joecks Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Geplaatst: 1 december 2010 Hij doet het !! Toch maar even de stoute schoenen aangedaan en de kap losgedraaid.. de stekker van de voeding zat niet helemaal goed aangedrukt.. even klein zetje gegeven... klik... kap erop stroom erop en ... hij doet het... Dank voor het meedenken, ik ben weer zo blij als een klein kind VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
Moderator wiz Geplaatst: 1 december 2010 Moderator Geplaatst: 1 december 2010 kijk, dat lezen we graag, dat het wel werkt, en dat je niet een week zonder zit. veel plezier! groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Alex1970 Geplaatst: 1 december 2010 Geplaatst: 1 december 2010 Origineel bericht van: Joecks Toch maar even de stoute schoenen aangedaan en de kap losgedraaid.. En garantie nu niet vervallen omdat je hem opengemaakt hebt? Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
wortellica Geplaatst: 2 december 2010 Geplaatst: 2 december 2010 De aanhouder wint, veel plezier met deze topbox
Joecks Geplaatst: 2 december 2010 Auteur Geplaatst: 2 december 2010 Dat lijkt me niet , als je een HDD in moet bouwen moet je de kap er ook af halen , dus... VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
Gast Duolist Geplaatst: 2 december 2010 Geplaatst: 2 december 2010 Origineel bericht van: Alex1970 Origineel bericht van: Joecks Toch maar even de stoute schoenen aangedaan en de kap losgedraaid.. En garantie nu niet vervallen omdat je hem opengemaakt hebt? Dat zou fraai zijn: je mag de motorkap van je auto niet openen tijdens de garantieperiode....? Zo werkt dat natuurlijk niet: zo'n ontvanger is, net zoals een PC, gemaakt om iets te kunnen toevoegen. En daarvoor moet die wel open.
Littlesat Geplaatst: 2 december 2010 Geplaatst: 2 december 2010 Citaat: En garantie nu niet vervallen omdat je hem opengemaakt hebt? Natuurlijk is de garantie niet vervallen... je moet toch een Harddisk kunnen inbouwen... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen