AEO Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Zal wel een vroege 1 aprilmop zijn! Maar als het echt zou zijn, dan verwijder ik die zenders uit mijn lijst, ik ga echt geen familiepakket nemen om zenders te kijken die binnen de provincie FTA te ontvangen zijn. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Neptunus Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Ik zal Rijnmond missen, hebben op vrijdag en maandag een leuk sport praatprogramma die ik steevast opneem. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
cheapwatcher Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Met z'n allen flink die stream gaan belasten totdat ze plat gaan. Wellicht gaan ze dan inzien dat ze de satellietkijkers in de kou zetten. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Sathans Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Is verwarrend allemaal, 2 regiozenders verdwijnen en er komt een stadszender en een regiozender TV West voor terug (welke naar ik begreep vroeger totaal geen behoefte had om op sat uit te zenden). Ziggo instap abo Visiosat Bisat + 4x Alps LNB A1-A2-A3-HB FTA VU+ Solo 4k
di-on-air Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 En er is duidelijkheid: - TV Rijnmond en TV Noord Holland stoppen op korte termijn. - L1 per 1 april naar MPEG4 Familiepakket - Omroep Brabant per 1 juli naar MPEG4 Familiepakket - Omroep Zeeland en TV Drenthe FTA naar MPEG4 - AT5 per 1 maart in MPEG4 op Astra 3 in Familiepakket - TV West per 1 april in MPEG4 op Astra 3 in Familiepakket Overige zenders blijven waar ze nu uitzenden. Beetje vaag dat de helft van de regionalen naar het Familiepakket gaan, misschien een vroege 1 april grap? Letterlijk een lachwekkende situatie. Regionale omroepen in het familliepakket, het moet niet gekker worden. Regionale omroepen MOETEN voor iedereen VRIJ beschikbaar zijn. Zeker in de rol als rampenzender. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
Sathans Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 - L1 per 1 april naar MPEG4 Familiepakket - Omroep Brabant per 1 juli naar MPEG4 Familiepakket - AT5 per 1 maart in MPEG4 op Astra 3 in Familiepakket - TV West per 1 april in MPEG4 op Astra 3 in Familiepakket Hoezo vrij beschikbaar als rampenzender.. : Vraag me af in hoeverre men deze zenders juridisch de verplichting kan opleggen via alle mogelijke en beschikbare technische middelen (lees: DVB-C/S/T) altijd vrije ontvangst van signaal mogelijk te maken. Heb gelukkig wel DVB-T ontvangst, maar er kunnen regio's zijn waar DVB-C/T niet mogelijk is. Ziggo instap abo Visiosat Bisat + 4x Alps LNB A1-A2-A3-HB FTA VU+ Solo 4k
Littlesat Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Hij is 'vrij' beschikbaar... voor nog minder euro's per maand dan dat hij 'vrij' beschikbaar is via de kabel... Op korte termijn zijn er twee die helemaal niet meer beschikbaar zijn... dat is nog veel erger!!! Ach ja... Op korte termijn hoe lang is dat? (zijn er toch nog stiekem pogingen bezig?) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Satdorus Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Slimme zet van CD om die zenders onder te brengen in het Familie pakket. Daarmee krijgen de zenders een financiële waarde. Die waarde moet worden opgebracht........ tijd voor de subsidieaanvraag door CD.
Neptunus Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: Neptunus Ik zal Rijnmond missen, hebben op vrijdag en maandag een leuk sport praatprogramma die ik steevast opneem. @Neptunus, bij Ziggo blijft gelukkig alles gewoon bij het oude, ook tv rijnmond, ik vind die weerman daar wel leuk met zijn Rotterdams accent. Ik verbaas me wel dat AT5 op de satelliet komt, dat is toch een Amsterdamse stadszender, en wie gaat dat betalen....de inwoners van Amsterdan? Gelukkig is FC Rijnmond ook via YouTube beschikbaar, met het programma gemistdownloader vrij snel binnen te halen en dan te bekijken op de satontvanger of IPOD. Overigens heb ik AT5 ook via Digitenne, vreemd want ik woon 100 km van Amsterdam en heb geen belangstelling voor deze zender. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
wortellica Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Overigens heb ik AT5 ook via Digitenne, vreemd want ik woon 100 km van Amsterdam en heb geen belangstelling voor deze zender. Je bedoelt zeker via iptv, ben anders wel benieuwd hoe je dat doet.
Elwin Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Origineel bericht van: wortellica Overigens heb ik AT5 ook via Digitenne, vreemd want ik woon 100 km van Amsterdam en heb geen belangstelling voor deze zender. Je bedoelt zeker via iptv, ben anders wel benieuwd hoe je dat doet. Volgens mij deelt AT5 een landelijk kanaal met Cartoon Network en ECV2 op Digitenne.
Johan45 Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Dat klopt .. Eredivisie Live 2 en als er geen voetbal is: Cartoon Network (6:00 - 18:00 uur) / AT5 (18:00 - 6:00 uur) (Conax gecodeerd) Link Vult u rustig aan !!!
Rekordc Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 AT5 en TV west worden in een betaald pakket gedrukt, net als op de kabel, weet niet of zij dan betalen voor doorgifte of dat de provider het als extraatje levert. Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
Neptunus Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Inderdaad, het eredivisie live 2 die wordt gedeeld met AT5, ik kijk er nooit naar. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast Paullo Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Ik vraag mij ten andere af of de zenders die gecodeerd gaan worden nog ter beschikking zullen zijn voor TVVlaanderen-kijkers. Greets
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen