Ga naar inhoud


[Satelliet] omroep brabant stopt op satelliet


de vrije fries

Aanbevolen berichten

Zal wel een vroege 1 aprilmop zijn!

Maar als het echt zou zijn, dan verwijder ik die zenders uit mijn lijst, ik ga echt geen familiepakket nemen om zenders te kijken die binnen de provincie FTA te ontvangen zijn.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 239
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Met z'n allen flink die stream gaan belasten totdat ze plat gaan. Wellicht gaan ze dan inzien dat ze de satellietkijkers in de kou zetten.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Is verwarrend allemaal, 2 regiozenders verdwijnen en er komt een stadszender en een regiozender TV West voor terug (welke naar ik begreep vroeger totaal geen behoefte had om op sat uit te zenden).

 

 

Ziggo instap abo

Visiosat Bisat + 4x Alps LNB A1-A2-A3-HB FTA

VU+ Solo 4k

Link naar reactie
Delen op andere sites

En er is duidelijkheid:

 

- TV Rijnmond en TV Noord Holland stoppen op korte termijn.

- L1 per 1 april naar MPEG4 Familiepakket

- Omroep Brabant per 1 juli naar MPEG4 Familiepakket

- Omroep Zeeland en TV Drenthe FTA naar MPEG4

- AT5 per 1 maart in MPEG4 op Astra 3 in Familiepakket

- TV West per 1 april in MPEG4 op Astra 3 in Familiepakket

 

Overige zenders blijven waar ze nu uitzenden. smile

 

Beetje vaag dat de helft van de regionalen naar het Familiepakket gaan, misschien een vroege 1 april grap?

 

Letterlijk een lachwekkende situatie. laugh

Regionale omroepen in het familliepakket, het moet niet gekker worden. laugh

Regionale omroepen MOETEN voor iedereen VRIJ beschikbaar zijn. Zeker in de rol als rampenzender.

 

 

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

- L1 per 1 april naar MPEG4 Familiepakket

- Omroep Brabant per 1 juli naar MPEG4 Familiepakket

- AT5 per 1 maart in MPEG4 op Astra 3 in Familiepakket

- TV West per 1 april in MPEG4 op Astra 3 in Familiepakket

 

Hoezo vrij beschikbaar als rampenzender.. : cry

 

Vraag me af in hoeverre men deze zenders juridisch de verplichting kan opleggen via alle mogelijke en beschikbare technische middelen (lees: DVB-C/S/T) altijd vrije ontvangst van signaal mogelijk te maken.

 

Heb gelukkig wel DVB-T ontvangst, maar er kunnen regio's zijn waar DVB-C/T niet mogelijk is.

Ziggo instap abo

Visiosat Bisat + 4x Alps LNB A1-A2-A3-HB FTA

VU+ Solo 4k

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is 'vrij' beschikbaar... voor nog minder euro's per maand dan dat hij 'vrij' beschikbaar is via de kabel...

 

Op korte termijn zijn er twee die helemaal niet meer beschikbaar zijn... dat is nog veel erger!!!

 

Ach ja... Op korte termijn hoe lang is dat? (zijn er toch nog stiekem pogingen bezig?)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Neptunus
Ik zal Rijnmond missen, hebben op vrijdag en maandag een leuk sport praatprogramma die ik steevast opneem.

@Neptunus, bij Ziggo blijft gelukkig alles gewoon bij het oude, ook tv rijnmond, ik vind die weerman daar wel leuk met zijn Rotterdams accent.
Ik verbaas me wel dat AT5 op de satelliet komt, dat is toch een Amsterdamse stadszender, en wie gaat dat betalen....de inwoners van Amsterdan?


Gelukkig is FC Rijnmond ook via YouTube beschikbaar, met het programma gemistdownloader vrij snel binnen te halen en dan te bekijken op de satontvanger of IPOD.

Overigens heb ik AT5 ook via Digitenne, vreemd want ik woon 100 km van Amsterdam en heb geen belangstelling voor deze zender.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wortellica
Overigens heb ik AT5 ook via Digitenne, vreemd want ik woon 100 km van Amsterdam en heb geen belangstelling voor deze zender.

Je bedoelt zeker via iptv, ben anders wel benieuwd hoe je dat doet.


Volgens mij deelt AT5 een landelijk kanaal met Cartoon Network en ECV2 op Digitenne.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...