Alfons Verbiest Geplaatst: 28 februari 2011 Geplaatst: 28 februari 2011 Ik zie het niet en die link werkt niet. Maar als dit zo is, wordt AT5 schijnbaar 1 maand opgeschoven en ga ik er ook van uit dat RTV Noord-Holland een maand langer te zien blijft.
vincent1971 Geplaatst: 28 februari 2011 Geplaatst: 28 februari 2011 Origineel bericht van: Mrbeam Op de site van CD staat nog steeds het volgende: Welkom! AT5 en RTV West. Vanaf 1 april worden AT5 en RTV West opgenomen in het Familie-, Entertainment- en Top-pakket. Deze zenders worden in MPEG 4 doorgegeven. Deze zenders komen op de plaats waar u RTV Noord Holland en RTV Rijnmond gewend was te zien. Wij zijn trots op de toevoeging van AT5 en RTV West en wensen u veel kijkplezier. Bron: http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/nieuws/regionale-omroepen.aspx Link klopt niet (meer). Denk dat ze dat nieuws er ook afgehaald hebben, kan het nergens terugvinden. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
MAD-Sat Geplaatst: 28 februari 2011 Geplaatst: 28 februari 2011 Blijft dus afwachten wat CanalDigitaal er deze week over te vertellen heeft. Vreemd blijft dat op andere sat-nieuwssites nu ineens geen woord meer gerept wordt over RTV West en AT5, nadat ze hun berichtgeving kennelijk hebben aangepast.
Neptunus Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Eigenlijk zouden de linux ontvangers een live stream op moeten kunnen pakken, die regionalen hebben vaak een live stream op hun site. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
de vrije fries Geplaatst: 24 maart 2011 Auteur Geplaatst: 24 maart 2011 hoi, AT5 en tv west vanaf 5 april bij cds vanaf 19 april gaan drenthe en zeeland over naar mpeg 4 bron:cds groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Littlesat Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Citaat: die regionalen hebben vaak een live stream op hun site. Klopt... maar de grote probleem hiermee is dat er op een 32" scherm of groter niet naar te kijken valt... En als we dat meer meer dan 100 personen of zo gaan doen dan loopt de website van de betreffende Regionale omroep vast. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Zuppelan Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Kunnen we daar niet rap een Enigma2 plugin voor maken en dan op 4 april met z'n allen tegelijk afstemmen ?
Gast 1664 Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Strak plan. Dan zal blijken dat web-TV geen oplossing is omdat de server dat verkeer helemaal niet aankan en zal de directie van deze regionalen opnieuw door het stof moeten aangezien zij dit als alternatief promoten. De investering om web-TV wél goed te laten functioneren zou wel eens hoger kunnen uitvallen dan uitzending op satelliet.
Littlesat Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Citaat: Kunnen we daar niet rap een Enigma2 plugin voor maken Die is er feitelijk al... de VLC player. Je moet wel een PC aanhebben erbij die de stream converteerd naar dreambox hapbare brokken. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
meijelsat Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Is dat waar of niet? dat regiozenders die MPEG 2 gewone transponder en andere regiozenders met MPEG 4 moet andere transponders of kan ook MPEG 2 en 4 hetzelfde transponder? Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
jeanj Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 mmm ik dacht dat men de regionalen verplicht ongecodeerd moest weergeven, bij digitenne is het wel zo. Ik vindt het jammer dat ze er 2 in het famillie pakket zetten
Pjotrb Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Ze zijn er nog, ook al zitten ze in het Familiepakket, hier in Noord Holland moeten we het zonder doen. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
meijelsat Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Origineel bericht van: happysat Nee dat kan gewoon gemixed worden. MPEG 2 en MPEG 4 kan via 1 transponder. Krijgen we meer zenders erbij per 1 transponder? Bijvoorbeeld: MPEG 2 ongeveer 12 zenders per tranpionder MPEG 4 ongeveer 24 zenders per tranpionder En kan ook MPEG 2+4 ongeveer tot 18 zenders per tranpionder maar zonder HD. Met HD krijgen we minder zenders, is klopt dat? Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
joker1 Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 AT5 en TV West zijn sinds vandaag met uitzenden begonnen. Gr:Toon
satede Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 Origineel bericht van: joker1 AT5 en TV West zijn sinds vandaag met uitzenden begonnen. Hier nog geen beeld met het Toppakje,blijft een rommeltje The birdman has left the building
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen