Gast mnbvcxzlkjhgfdsa Geplaatst: 1 december 2010 Geplaatst: 1 december 2010 ben sins zondag de zwitzerse zeders Sf1 en sf2 kwijt.wat is daar het problem??? heeft jmand een antwoord ?? groeten paul
satencom Geplaatst: 1 december 2010 Geplaatst: 1 december 2010 Ik weet niet hoe je deze zenders ontvangt, misschien even een kaart update. Dit is de transponder. Hotbird 8 (13.0E) - 12399.00 H - DVB-S (QPSK) - 27500 3/4 En de Codering is in Viaccess Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
S_Hopper Geplaatst: 2 december 2010 Geplaatst: 2 december 2010 Hier doen SF1 en 2 het gewoon. Het enige probleem kan zijn dat CCcam geen updates doet voor de Zwitserse Viaccess kaart. (Ik gebruik hier Oscam voor). Wat ik wel vreemd vind, is dat je ze sinds afgelopen zondag niet meer krijgt, terwijl de geldigheidsheidsperiode van de kaart pas op 16/12 afloopt. VU+ Solo4k S2/S2/C/C, ET10000 S2/S2/S2, ET8000 C/C/C+ , VU+ Ultimo S2/S2/, Moteck disecq rotor, 90 cm Funke schotel. 60 cm Triax schotel vast op Astra 19,2.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen