Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 december 2010 Geplaatst: 2 december 2010 Vrienden, Ik wil graag weten wat het minimum en maximum bereik is van een DB7020 wat betreft de S/R (Symbol Rate) Op de site van Dream MultiMedia bij de technische gegevens wordt hier geen woord over gerept. Of misschien anders gevraagd, kan ie op Express AM22, 53° oost de transponder op 10.044 GHz, V, met een S/R van 44.900 ontvangen? En hoe zit het met Eurobird 2 op 25,5° oost. Daar zit op 11.009 GHz, V, o.a. Love Radio met een S/R van 1110 Iemand die dit toevallig weet of uitgeprobeerd heeft? "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Littlesat Geplaatst: 2 december 2010 Geplaatst: 2 december 2010 Citaat: Op de site van Dream MultiMedia bij de technische gegevens wordt hier geen woord over gerept. Logisch.. want met de S/R ben je er niet alleen. Ook de bandbreedte (symbol rate), de FEC, de kwaliteit van LNB, gebruikte kabel enz.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 december 2010 Auteur Geplaatst: 2 december 2010 Huh..? "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Littlesat Geplaatst: 2 december 2010 Geplaatst: 2 december 2010 Je bedoelt niet S/N maar S/R... (symbol rate) sorry... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast 1664 Geplaatst: 2 december 2010 Geplaatst: 2 december 2010 Je bedoeld denk ik transponder 11044 V 44950 3/4 En die komt hier luid en duidelijk binnen op m'n 7020 Die Eurobird 2 transponder heeft hier een veldsterkte van 0 volgens lyngsat en dat klopt ook...
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 december 2010 Auteur Geplaatst: 2 december 2010 Citaat: Je bedoeld denk ik transponder 11044 V 44950 3/4 En die komt hier luid en duidelijk binnen op m'n 7020 Tikfoutje... OK, dat is mooi. Citaat: Die Eurobird 2 transponder heeft hier een veldsterkte van 0 volgens lyngsat en dat klopt ook... Voor NL zal dat kloppen, maar ik ontvang die zender op mijn oude Humax hier redelijk tot goed. (1,20 mtr schotel). Ik ga het van het weekend proberen. Ik ben nu namelijk niet thuis. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Gast 1664 Geplaatst: 2 december 2010 Geplaatst: 2 december 2010 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Voor NL zal dat kloppen Waarschijnlijk wel, maar hier in Zuid-West Frankrijk (0 graden oost) zeker.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen