Gast hacker Geplaatst: 2 december 2010 Geplaatst: 2 december 2010 ik heb vandaag een universele afstandsbediening gekocht en er staat dat ik een paar knoppen in moet drukken en wachten toto hij uitgaat dan is hij zogenaamd gereed voor gebruik. maar als hij uitgaat en ik druk op de aan knop of op tv en dan aan knop doet hij niks. ik heb dit meerdemalen geprobeert soms zapt hij ook. ik heb en lg tv een beetje moderne niet die super platte maar die gewone weet iemand raad!!
satencom Geplaatst: 2 december 2010 Geplaatst: 2 december 2010 Bij een universele afsb zit een code boekje, daar zoek je jou merk van de tv op, en daar staat een code bij en die moed je in de afsb zetten. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast hacker Geplaatst: 2 december 2010 Geplaatst: 2 december 2010 oo ik ga nu kijken of hij het gaat doen
Gast hacker Geplaatst: 2 december 2010 Geplaatst: 2 december 2010 het is niet gelukt er staat als het led lampje uit is heeft uw de produce goed gedaan als het niet lukt herhaal het ik heb het wel 5 keer herhalen ??:S\ iemand raad?
Gast veerletimo Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 ik heb er deze week ook een gekocht, maar ik heb hetzelfde probleem, ik wist niet dat e.e.a. zo ingewikkeld was. is er iemand die inmiddels wel weet hoe het werkt?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen