Gast Geplaatst: 8 augustus 2002 Geplaatst: 8 augustus 2002 Al een tijdje lopen we te zoeken maar komen er maar niet achter: Bij welke provider zitten welke kanalen??? Mischien kan iemand hier een antwoord op geven of een verwijzing naar een site waar deze informatie op te vinden is. alvast bedankt
Gast Geplaatst: 8 augustus 2002 Geplaatst: 8 augustus 2002 zover was ik ook al, maar het wordt me daar nou niet echt duidelijk welke provider welke kanalen aanbied. Er staat bijvoorbeeld niet netjes Canal digital nederland met daaronder bijvoorbeeld nederland 1 2 3. Mischien een advies hoe deze site te gebruiken
Tonskidutch Geplaatst: 8 augustus 2002 Geplaatst: 8 augustus 2002 weeweewee.kingofsat.net/ veel betere info betreffende de providers en het kerkhof waar dode satelietfrequencies begraven zijn.... cheers Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Gast Geplaatst: 8 augustus 2002 Geplaatst: 8 augustus 2002 Tonskidutch heeft gelijk Kingofsat is eigenlijk beter en je kan een Nederlandstalige versie instellen als favoriet. Bijoux
Gast Geplaatst: 8 augustus 2002 Geplaatst: 8 augustus 2002 dankjewel, deze site is inderdaad zeer nuttig
janhendrik Geplaatst: 8 augustus 2002 Geplaatst: 8 augustus 2002 @tonskidutch Ik zal wel in herhaling vallen tonskidutch, maar ik kende deze site nog niet. Ik moet zeggen, een wel heel sappige site. Thanks voor de tip, de link staat in mijn favo's Janhendrik.... Uitgeschoteld door de verhuizing......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen