freak Geplaatst: 3 december 2010 Geplaatst: 3 december 2010 ik had op de dreambox een optie timeshift nu op de vu+duo als ik een programma aan het kijken ben kan ik hem niet terugspoelen als ik op pauze druk, begint de timeshift wel heb al in het menu gezocht, maar kan die optie niet vinden heb deze volgens mij geinstalleerd enigma2-plugin-extensions-permanenttimeshift_1.0.0-rc22_mipsel nou heb ik als ik op pauze druk wel timeshift, achteruit spoelen maar als ik naar een andere zender ga, kan ik nog steeds niet achteruitspoelen? dus de timeshif werkt nog steeds niet permanent
Alex1970 Geplaatst: 3 december 2010 Geplaatst: 3 december 2010 Origineel bericht van: freak ik had op de dreambox een optie timeshift nu op de vu+duo als ik een programma aan het kijken ben kan ik hem niet terugspoelen als ik op pauze druk, begint de timeshift wel heb al in het menu gezocht, maar kan die optie niet vinden heb deze volgens mij geinstalleerd enigma2-plugin-extensions-permanenttimeshift_1.0.0-rc22_mipsel nou heb ik als ik op pauze druk wel timeshift, achteruit spoelen maar als ik naar een andere zender ga, kan ik nog steeds niet achteruitspoelen? dus de timeshift werkt nog steeds niet permanent Permanente timeshift begint volgens mij met opnemen als je langer dan een bepaalde tijd (10 sec?) een zender aan hebt staan, en dan alleen die zender. Dus zodra je naar een andere zender zapt stopt de timeshift en na de wachttijd begint weer opnieuw. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Gast Duolist Geplaatst: 3 december 2010 Geplaatst: 3 december 2010 Die 10 s is instelbaar in het menu. Het aardige van die plugin is dat die ook "opname achteraf" mogelijk maakt. Hij voegt daartoe extra opties toe aan de instant record knop. Geweldige plugin.
Toppers Geplaatst: 3 december 2010 Geplaatst: 3 december 2010 Ja, prima plugin ............. maar wanneer timeshift in bedrijf is kun je middels de OK-toets geen zender info/event status etc. oproepen.
freak Geplaatst: 12 december 2010 Auteur Geplaatst: 12 december 2010 heb nou alle menus afgezocht, maar kan hem niet vinden in pli waar in het menu staat hij?
freak Geplaatst: 12 december 2010 Auteur Geplaatst: 12 december 2010 nee ik bedoel ik heb hem geinstalleerd vanaf de hdd via local extensions maar waar in het menu zou de optie timeshift dan moeten zitten?
Gast Duolist Geplaatst: 12 december 2010 Geplaatst: 12 december 2010 Menu --> Instellingen --> Systeem --> Timeshiftsettings
freak Geplaatst: 12 december 2010 Auteur Geplaatst: 12 december 2010 ok heb hem gevonden als ik nu naar een kanaal ga begint na 5sec het rode rec lampje op het display te branden maar als ik achteruit wil spoelen gebeurt er niets?
Gast Duolist Geplaatst: 12 december 2010 Geplaatst: 12 december 2010 Jawel, maar je moet eerst even op pauze drukken. Een onvolkomenheid in de plugin i.c.m. Pli.
Herbie65 Geplaatst: 14 december 2010 Geplaatst: 14 december 2010 Origineel bericht van: Duolist Die staat niet online. Hierbij Hoe kan ik deze plugin installeren?? ---- Clarke Tech ET9000 (Enigma2) Topfield 5500 (in een doos in de schuur) 0,8W, 4,8E, 9E, 13E, 19,2E, 23,5E, 28,2E
Tonskidutch Geplaatst: 14 december 2010 Geplaatst: 14 december 2010 Herbie65, dergelijke plugins kun je installeren via menu (image afhankelijk) door het mipsel in de map /tmp te plaatsen en per menu naar manual INSTALL te gaan (sorry typo verbeterd) of per telnet DCC_E2.exe of windows start uitvoeren cmd telnet ipVU+ door de mipsel als executable aan te roepen in een telnet sessie hoop dat je daarmee verder komt. ciao Second Life Mungo Parker
Gast Duolist Geplaatst: 14 december 2010 Geplaatst: 14 december 2010 Origineel bericht van: Herbie65 Origineel bericht van: Duolist Die staat niet online. Hierbij Hoe kan ik deze plugin installeren? Net zoals elke ipk-plugin: op de hdd plaatsen en met DreamExplorer, of vanaf de PC met DreamboxControllCentre (DCC).
Herbie65 Geplaatst: 14 december 2010 Geplaatst: 14 december 2010 Ik kan geen opties vinden in het menu, maar heb hem manual geïnstalleerd via /tmp en telnet in idreamx thx. ---- Clarke Tech ET9000 (Enigma2) Topfield 5500 (in een doos in de schuur) 0,8W, 4,8E, 9E, 13E, 19,2E, 23,5E, 28,2E
Tonskidutch Geplaatst: 14 december 2010 Geplaatst: 14 december 2010 mooi er zijn altijd meerdere wegen naar rome. je menu moet je ook wel een beetje uitproberen opdat je elke optie leert kennen. beter nu en een paar keer op de neus vallen dan nooit. succes en veel plezier met je VU+ Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen