Gast Geplaatst: 8 augustus 2002 Geplaatst: 8 augustus 2002 Ik wil mijn 3310 met versie 4.35 kpn unlocken. Nu zie ik door de bomen het bos niet meer wat betreft de flash files. Wil iemand mij een goede flash file sturen of een site mailem waar ik het zelf kan downloaden? Ik ben erg bang dat het fout gaat. bedankt. motormuis40@hotmail.com
chevrolet Geplaatst: 9 augustus 2002 Geplaatst: 9 augustus 2002 @Zombie, Je naam zegt het al, ghe ghe ghe, (lol)dat je dat gaat doen maar afijn het is een keuze. De volgende sites zijn puur voor de hobby en mogelijk vind je er wat. www.nokiafree.org www.gengheraenga.net sat.gsm.dyndns.org (geen www ervoor) Mogelijk moet je hier en daar effe aanmelden maar o.k. ddat moet je ervoor over hebben. Sterkte. V8 "fortuna vitrea est" VU+ Duo
gert 2000 Geplaatst: 9 augustus 2002 Geplaatst: 9 augustus 2002 zoek maar naar het progamma eeprom tools dat gaat serieel en is zo gepiept. gr gert
Gast Geplaatst: 14 augustus 2002 Geplaatst: 14 augustus 2002 gebruik nokiatool 8 werkt met mbus. nooit geen problemen gehad...werkt helemaal super... klik op sp lock daarna op update faid.... Good luck
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen