Ga naar inhoud

Philips SRT9320 afstandsbediening

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Omdat ik inmiddels zoveel afstandsbedieningen heb dat het zoeken wordt naar een plekje voor de koffie (en naar de juiste AB mad) overweeg ik om een universele aan te schaffen.

Ik kwam bij het googlen er naar de Philips SRT9320 tegen.

Iemand al ervaring met deze in combinatie met de VU+?

Nog andere tips? Vooral qua vrouwvriendelijkheid?

Geplaatst:

Ik zou eens kijken naar de Logitech Harmony's. Aan b.v. de 600 heb je al een heel goede; de ondersteuning van hen is ook uitstekend.

Geplaatst:

Hallo ik heb een harmony one en die werkt perfect, zelfs mijn a'technische vrouw is er dik tevreden mee

. gr Duracell

Triax 88 met 4 x Inverto Black Ultra lnb's. Vu+Solo 4K OPEN ATV 6.0 Samsung 48JU7000 Harmony Elite

Geplaatst:

Haha, dat zei ik ook, en dan pak je er een en doen de knopjes weer iets anders dan verwacht......

heb je de verkeerde of je houdt hem omgedraaid crazy

Maar als er dan een nieuwe komt, dan graag een waarvan mijn geliefde ook blij wordt.

Geplaatst:

De Harmony One is eigenlijk net de slechtste van de familie, omdat die geen (harde) kleurknoppen heeft. En juist die kleurknoppen gebruik je heel veel.

Een misser van Logitech waar ze wel van hebben geleerd......

Origineel bericht van: BBsat
Maar als er dan een nieuwe komt, dan graag een waarvan mijn geliefde ook blij wordt.
Samen blij worden?
Geplaatst:

Ja samen blij worden, dat geeft harmony :D

Dat van die kleurknoppen is een prima tip!

Ik zie dat de philips die ook heeft.

Wat me het handigst lijkt is om genoeg activiteiten te kunnen kiezen. Zoals ik zie kunnen er bij de harmony 600 niet meer dan 6 activiteiten, klopt dat?

Alleen vraag ik me af of dat goed gaat zo'n activiteit plannen.

Ik bedoel dit als ik b.v. van videokijken naar tv kijken op kanaal 3 wil moet ik nu meer keer (5x)een toets indrukken om de juiste HDMI ingang te kiezen als bij bluray kijken naar TV kijken (2x).

Hoe stel je zoiets in? Kan dat uberhaupt wel confused ?

Geplaatst:

Het maximum aantal activiteitn van de 600 ken ik zo niet uit mijn hoofd (ik gebruik hem alleen voor een heel simpele opstelling), maar zo te zien heb je dat zelf al uitgezocht. Inderdaad een punt om rekening mee te houden.

En voordat je het weet, heb je een hoop activiteiten. b.v. TV kijken via de satelliet en via de kabel/antenne, en dan ook nog eens allemaal via de TV-speakers en via de versterker: dat zijn al 4 activiteiten.

Over activiteiten gesproken: ja, dat is nu juist het sterke punt van de Harmony's: je bedient geen apparaten, maar functies. En de Harmony zoekt wel uit welke apparaten hij daarvoor moet bedienen.

Voorbeeld: als je satelliet TV kijkt en je kiest als activiteit DVD-kijken (dus op één knop drukken), dan schakelt de satellietontvange ruit en de DvD-speler aan, en gaan indien nodig de TV en de versterker naar een andere ingang. De Harmony "weet" wat de huidige status is, en verandert alleen wat nodig is.

Wijsheid en succes

En nee: ik heb geen aandelen Logitech.....

Geplaatst:
Origineel bericht van: Duolist

En nee: ik heb geen aandelen Logitech.....

Geen aandelen wel veeeel harmony (s) :D
Bedankt voor je antwoord.
Geplaatst:

Naar aanleiding van je advies nog eens wat verder gekeken.

Vindt de harmony 650 wel cool

Lijkt me zo'n beetje alles wat nodig is aan te kunnen.

Geplaatst:

Er is toch ook voor alles een forum tegenwoordig laugh

Duolist bedankt!

Geplaatst:

Het is een harmony 650 geworden, geen Philips dus.

De beide gebruikers laughlaugh

Aansluiten , instellen, ging allemaal prima.

Deze Harmony gekozen mede naar aanleiding van de tips van Duolist (bedankt) en ook omdat ie qua layout van de knoppen al erg lijkt op de VU+ AB.

je bent er meteen al aan gewend.

Geplaatst:

Veel plezier.

Alle andere AB's ver weggelegd?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen