Tonskidutch Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 optisch mooi! (less is more) meer concurrentie en dus keuze is goed voor de gebruikers. ben benieuwd wie een eerste ervaringsbericht gaat publiceren. ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
JBnl Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 Hij staat al op de pli site de image. groeten,JBnl
SIMBAke Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Origineel bericht van: JBnl Hij staat al op de pli site de image. ofwel ; de image staat al op de PLi site VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
wortellica Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Alleen moet je dan weer op zoek naar driver etc, of sticks bestellen uit het buitenland. Ik wil dolgraag een DVB-C stick op mijn Vu+ Duo metPli maar tot nu toe werkt dat nog niet helemaal perfect. Maar goed men werkt er geloof ik druk aan. Origineel bericht van: Littlesat Of een DVB-T/C USB stick.
hemertje Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Origineel bericht van: SIMBAke Origineel bericht van: JBnl Hij staat al op de pli site de image. ofwel ; de image staat al op de PLi site lees dan ook ff de frontpage van de PLi site: Citaat: OpenPLi-2.0-BETA: do NOT use them yet!As you can see in our OpenPLi BETA downloads we have also our OpenPli 2.0 BETA images. Please do NOT use them yet, they are heavily under development until you read in the newssection it is "safe" to use the 2.0 BETA images! It's a creation from our new improved buildenvironment. DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
ppaap Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Kan je deze image op de zelfde manier flashen met de USB als met de VU+ Duo ? Wie kan mij daar meer over uitleg daar over geven en eventueel een beschrijving Met de pli image bedoel ik. alvast bedankt ppaap
twel12 Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 Begrijp ik het goed dat Clarke-Tech voor deze ontvanger geen eigen software ontwikkeling doet? Ik zie dat de ontvanger nu bij veel dealers op voorraad is. De enige mogelijkheid voor besturings software is blijkbaar OpenPli-2.0 en het wordt afgeraden door het Pli team om deze software te gebruiken. Ik heb nergens kunnen vinden dat er nog meer ontwikkel teams met deze ontvanger bezig zijn of dat er een stabiel image is. Is er al iemand die de ET9000 heeft staan met OpenPli-2.0 erop? Ik ben wel benieuwd wat de ervaringen zijn. Ik las op het Pli forum dat ene Steve wel wat ontvangers beschikbaar wilde stellen aan het Pli team om het unstable image op uit te testen. Zijn daarvan al resultaten bekend? Het kastje ziet er mooier uit dan de VU+ duo (met die psychedelische cirkels).
twel12 Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 Dit vond ik: (heb zelf geen ET9000 dus weet niet of het klopt). Clarke Tech ET-9000 Flashing Image using USB stick: 1. Unzip gecomprimeerde file. 2. Copieer the "ET9000" map naar een USB stick. 3. Zet de ontvanger uit met de schakelaar aan de achterkant. 4. Connect USB stick. 5. Zet de ontvanger aan met de schakelaar aan de achterkant. 6. Druk de OK knop op het front paneel (achter de front klep). Update in progress. Ontvanger reboot automatisch na de update.
Erik Slagter Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 Weet er al iemand wat voor chipset er in zit? Alleen dan weten we harde specs, zoals wat voor codecs ondersteunt worden, hoeveel tuners (in theorie), zaken als PiP enz. Ondanks de "9000" in de naam is het duidelijk geen concurrent van de dm8000, alleen al door het gebrek aan grafisch schermpje. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
twel12 Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 Wat ik zo links en rechts lees is het een Broadcom 7405 processor met 512MB RAM. Beschrijving Broadcom 7405 Citaat: Ondanks de "9000" in de naam is het duidelijk geen concurrent van de dm8000, alleen al door het gebrek aan grafisch schermpje. Mij persoonlijk kan dat grafisch schermpje "gestolen worden". Het is toch te klein om op 3, 4 meter afstand goed leesbaar te zijn (of het ligt aan mijn ogen). Een 7" touchscreen dat lijkt me wel weer wat. Beschikbaarheid van codecs e.d. lijkt mij belangerijker.
Gast Duolist Geplaatst: 10 december 2010 Geplaatst: 10 december 2010 Origineel bericht van: Erik Slagter Ondanks de "9000" in de naam is het duidelijk geen concurrent van de dm8000, alleen al door het gebrek aan grafisch schermpje. Dat schermpje is alleen maar een gadget om indruk op bezoek te maken. Als je dat belangrijk vindt.......
Neptunus Geplaatst: 10 december 2010 Geplaatst: 10 december 2010 Nou, ik gebruik het toch vaak op de DM8000 hoor, zou het niet willen missen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Tonskidutch Geplaatst: 10 december 2010 Geplaatst: 10 december 2010 en hoppa zijn we weer off topic. laat die clark Tech toch eens de boventoon voeren. ik wil weten over (die andere kennen we al) Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Neptunus Geplaatst: 10 december 2010 Geplaatst: 10 december 2010 Als je de nieuwe Clarke tech wilt beschouwen kom je al snel op andere ontvangers terecht, anders heb je geen vergelijkingsmateriaal. En dus on-topic, we hebben het toch niet over ineens een heel ander onderwerp, toch? Valt me op dat er steeds vaker hier meldingen over komen terwijl het feitelijk nog steeds berichten zijn die, zij het soms zijdelings, met het hoofdonderwerp te maken hebben. Anders worden de lijntjes wel erg kort en saai. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Tonskidutch Geplaatst: 10 december 2010 Geplaatst: 10 december 2010 jaaaaaaaaaa , ga heen ! sinds ik een andere enigma2 receiver heb, bemoei ik me niet meer met dergelijke statussymbolen en zeker niet als het spul je prima beeld oplevert. je mag best (en wie ben ik om dat te schrijven) objectieve vergelijkingen plaatsen, maar sommige reacties zijn al bij voorbaat gekleurd. de receiver geeft on screen alles weer wat de gebruiker zou moeten weten en gebruiken dan is jou display iets voor de mens die 3 ogen heeft. ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Aanbevolen berichten