Neptunus Geplaatst: 10 december 2010 Geplaatst: 10 december 2010 Och, wie ben ik om ruzie te maken met Tonski met meer dan 24.000 berichten achter zijn naam. Ook nog eens dé mountexpert van Sat4all! Maar nu zijn echt off-topic hé! Dus gauw maar on-topic: ik vind het mooi apparaat en juich de komst van meer Linux recievers alleen maar toe, was ook erg blij met de komst van de VU+Duo die ik met veel genoegen in gebruik heb naast de DM8000, maar nu gaan weer langzaam off-topic, niet? Ik snap het niet meer! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Clarke Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 Zelf zie ik ook liever een vergelijking met de VU+Duo die meer op deze nieuwe CT lijkt. Een Dm verschilt nog net even teveel met de andere linux boxen. Een Rolls Royce ga je ook niet snel met een fiat panda vergelijken, dan neem je daar toch ook als tegenhanger een dikke Jaguar voor.
Janneman Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 lol... de DM is dan de panda als ik het goed lees?
Clarke Geplaatst: 26 december 2010 Geplaatst: 26 december 2010 Nou nee. Ik heb geen ervaring met zowel de Vu+ als met de DB en kan/wil mij daar dan ook niet over uitlaten. Wat ik weet is datgene wat ik hier allemaal op het forum lees en ook daaruit kan ik niet opmaken wat beter c.q. sneller is. Vandaar dat ik simpelweg zei dat het handiger is om soortgenoten met elkaar te vergelijken. DB en Vu achtige boxen zijn nou eenmaal niet echt met elkaar vergelijkbaar.
Gast sjipke Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 Hoi, Ik ben dus een complete NIET kenner. Ik woon in Duitsland, heb een canaaldigitaal kaart en abbo. Basis + HD pakket. Op advies heb ik een ET9000 omdat hij zo makkelijk is in het gebruik. Ik ben inmiddels 3 dagen bezig om er ook maar iets te laten gebeuren, niet dus. Ik had een HUMAX iCord win tuner met 500gb harddisk. Bij het afspelen stoterde dat ding als een een gek. Moest je de boel weer stil zetten en 5 minuten wachten dan kon je weer een stukje verder. Ze hebben me dus dit ding aanbevolen. Ik ben zover dat ik via de astra19.2 het digitaalpakket kan kijken. Maar via astra 25.3 (waar ik de HD kanalen moet kunnen vinden gebeurt er niets. Nou ja niets is ook niet helmaal waar. De nederlandse zenders en rtl en sbs krijg ik niet, dan zegt hij doodleuk dat mijn abbonement niet klopt net 5 en nog een aantal vrije zenders krijg ik alleen geluid. en de regiozenders krijg ik helemaal geluid en beeld. Wie kan me weg wijs maken want ik heb al op het punt gestaan om hem terug te brengen naar de kennel, ik bedoel de winkel !!! Please help !!!! Vast bedankt Rob
roymar Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 hier mogen geen vragen gesteld worden volgens miuj, maar kijk eens in het dreambox of vu gedeelte, voor meer info deze hebben de zelfde software en in het overige gedeelte loopt ook een draadje over deze ontvanger. Gr.Roymar Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s, Skystar2 en Wavefield WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy
Erik Slagter Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 Ik ben het met sjipke eens dat enigma-apparaten niet zijn bedoeld voor mensen die "gewoon" tv willen kijken en verder helemaal klaar willen zijn. Er zijn vaak genoeg dingen die net niet helemaal lekker werken, dat is gewoon de praktijk. Voor de (licht) gevorderde satter is dat geen probleem, die neemt dat er wel bij, tegenover die enorme extra functionaliteit. Maar niet bij iedereen werkt dat zo nou eenmaal. Daarom ben ik er niet zo voor om deze boxen zomaar aan iedereen te adviseren, wat nu dus kennelijk wel gebeurt. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
gerard100 Geplaatst: 28 december 2010 Geplaatst: 28 december 2010 Heb ook een Clark-Tech 9000 aangeschaft,ben er net zo tevreden over als mijn DM8000. Warmte ontwikkeling is normaal en prachtig beeld. Installatie van PLI gaat zeer eenvoudig met een Usb stick,kijkklaar in 5 minuten.
Tech Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Image erin gaan met die banaan. Ik heb er ook eentje staan en kan niet anders zeggen dan dat ik aangenaam verrast ben door deze box. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat men problemen heeft dit ding aan de praat te krijgen, zeker niet met eigen kaart en cccam. Pli Core Member
Littlesat Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Tech... is je voornaam Clarke? (LOL). Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten