Ga naar inhoud


PowNed schiet WikiLeaks te hulp


Feedhunter Rini

Aanbevolen berichten

De GelderlanderPowNed schiet WikiLeaks te hulp; Assange verder in het nauw

Elsevier - ‎34 minuten geleden‎

Een bedrijf uit Zoetermeer en de publieke omroep PowNed hebben besloten om de website WikiLeaks, die steeds meer in het nauw raakt, te hulp te schieten. Intussen heeft Zwede een nieuw arrestatiebevel voor WikiLeaks-oprichter Julian Assange ...

Wikileaks nu ook vanuit Nederland De Telegraaf Wikileaks zit op Nederlandse server RTL Nieuws.nl Webwereld - Bright - Trouw - NOS.nl

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Gast Pedro Newbie

Misschien kunnen we een poultje maken van:

wanneer en waar wordt Julian Assange dood gevonden.

 

Zou mij niet verbazen als hij een "ongeluk" krijgt o.i.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iets dergelijks verwacht ik ook wel. "Zelfmoord".

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Ik word zo onderhand helemaal schijtziek van dat wikileaks gezeur de hele dag.


Ik word SCHIJT-ZIEK van de zogenaamde persvrijheid, we roepen allemaal brand en moord als een land als Iran of een dergelijk land zo iets doet, nu Amerika....dit doet, houdt de rest van de westerse beschaving zijn mond ( althans de regeringen daar van ).

Amerika is zelf een maffia staat.
You Are With US OR Against US!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat er nog veel meer aan het licht komt zeer goede actie.

 

Laat die Amerikaanse ziekte maar ééns stoppen!

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Citaat:
de publieke omroep PowNed hebben besloten om de website WikiLeaks, die steeds meer in het nauw raakt, te hulp te schieten

 

Geloof maar niet dat ze dit doen om te helpen. Ik hoop dat die dwazen zo snel mogelijk van de buis gaan.

Als Julian Assange bij hun zou aankloppen dan gaan ze gegarandeerd naar de politie (uiteraard met camera) om hem aan te geven en de arrestatie live brengen. Alles voor de kijkcijfers. Om te k*tsen.

 

Als Julian Assange bij mij aan de deur zou staan omdat hij een onderduik adres nodig heeft dan staat deze wijd open voor hem en niemand zou dat te weten komen.

Dit soort mensen zijn imo helden. Idem voor bijv de klokkenluider van de bouwfraude affaire.

Ze zijn de weinigen die het rot fruit naar buiten brengen zodat het opgelost MOET worden.

Helaas komen ze er alle berooid vanaf.

De klokkenluider van de bouwfraude is alles kwijt en woonde (of nog steeds?) in een caravan omdat hij alles heeft verloren aan de grote criminelen.

En hoe toevallig kan het zijn dat er 2 zweedse vrouwen aangerand en verkracht zouden zijn juist op dit moment?

Ik heb nog nooit gehoord van iemand die in de lijst van de meest gezochten criminelen voorkomt door een verkrachting. Zou dat de normale gang van zaken zijn dan werd die lijst wel heel erg lang. Hebben ze wel een goede excuus waarom ze osama nog niet hebben.

 

Ik ben al 10 jaar niet meer op vakantie geweest maar als ik een gratis vakantie naar de usa zou krijgen dan bedank ik me daar voor. No way.

Ik zal nooit een voet op dat land zetten.Idem voor rusland,israel,saudi arabie en frankrijk.

 

 

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekkere dubbele moralen hier.

Afgeven op de amerikanen, terwijl zonder de amerikanen deze site niet eens had bestaan omdat er geen satelliet tv bestond.

Afgeven op de amerikanen, terwijl het de amerikanen zijn die onze veiligheid waarborgen tegen rare baardapen uit het midden oosten die hun religie ons op willen dringen.

Afgeven op de amerikanen terwijl dit volk waarschijnlijk onze redding gaan betekenen tegen rampen die veroorzaakt worden door ruimtebrokken.

De amerikanen zijn superieur op het gebied van allerhande wetenschappen waaronder de medische wetenschap, ruimtevaarttechnologie, onderzoeken naar het ontstaan van het heelal en ga zo maar door. De meest mooie onderzoekingen komen van de amerikanen.

De amerikanen zijn waarschijnlijk het volk wat er voor gaat zorgen dat wij op andere planeten kunnen bestaan, mocht het zo zijn dat de aarde onbewoonbaar raakt.

Dat zie ik die mafketels aan de andere kant van de aardbol niet doen.

 

Ok, het is offtopic, maar ik krijg een naar gevoel alsof er hier een anti-amerika sfeer word gecreeerd door een bepaalde doelgroep die ik niet ga omschrijven, maar iedereen weet welke ik bedoel.

Wat mij betreft mag hier een slot op het topic.

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, zonder Europeanen hadden de Amerikanen niet eens Amerikanen geheten en gewoon nog in een wigwam gewoond. smile

 

En tot nu toe komen er meer ruimtebrokken dankzij de Amerikanen naar beneden als dat ze er tegen houden. shocked

 

De gepubliceerde documenten waren voorheen al gewoon in te zien voor zo'n 3 miljoen mensen.

Dus zo geheim waren ze nou ook weer niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat Geertje dat deed...? :D :D :D

 

Origineel bericht van: drz
Lekkere dubbele moralen hier.

..........

Afgeven op de amerikanen, terwijl het de amerikanen zijn die onze veiligheid waarborgen tegen rare baardapen uit het midden oosten die hun religie ons op willen dringen.

.............

Wat mij betreft mag hier een slot op het topic.

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...