Ga naar inhoud


PowNed schiet WikiLeaks te hulp


Feedhunter Rini

Aanbevolen berichten

Citaat:
Lekkere dubbele moralen hier.
Afgeven op de amerikanen, terwijl zonder de amerikanen deze site niet eens had bestaan omdat er geen satelliet tv bestond.
Afgeven op de amerikanen, terwijl het de amerikanen zijn die onze veiligheid waarborgen tegen rare baardapen uit het midden oosten die hun religie ons op willen dringen.
Afgeven op de amerikanen terwijl dit volk waarschijnlijk onze redding gaan betekenen tegen rampen die veroorzaakt worden door ruimtebrokken.
De amerikanen zijn superieur op het gebied van allerhande wetenschappen waaronder de medische wetenschap, ruimtevaarttechnologie, onderzoeken naar het ontstaan van het heelal en ga zo maar door. De meest mooie onderzoekingen komen van de amerikanen.
De amerikanen zijn waarschijnlijk het volk wat er voor gaat zorgen dat wij op andere planeten kunnen bestaan, mocht het zo zijn dat de aarde onbewoonbaar raakt.
Dat zie ik die mafketels aan de andere kant van de aardbol niet doen.

drz, je hebt helemaal gelijk. Dat anti-Amerikaanse gedoe is voor mij ook onbegrijpelijk en schokkend. Toen NL in de 2e wereldoorlog door de nazi´s waren bezet heeft Amerika ook klaar gestaan en geholpen. Daar hebben honderduizenden Amerikanen voor ons hun leven gegeven om NL en Europa uit de stront te trekken.
Ik hoop dat die Julian Assange gauw opgeruimd wordt want die gast tikt niet helemaal juist.
Met zijn (vooral eerdere) publikaties brengt ie het leven van o.a. soldaten in Aghanistan en Irak in onmiddelijk gevaar.
Dat Amerika fouten maakt of heeft gemaakt ontken ik niet, maar om daarom zo op dat land zo af te geven. We moesten zelf eens in de spiegel kijken.
De Nederlanders hebben zich ook niet zo netjes gedragen in Nederlands Indie. Lees Multatuli´s Max Havelaar maar eens. Dan praat je wel anders.
Om over het Srebrenica maar niet te hebben.

Het gaat misschien een politieke discussie worden en dat is niet de bedoeling. Dus let aub op dat het niet uit de hand loopt.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Ijzerbout,

Het is geen 1940-1945 meer.

De laatste oorlogen die er zijn geweest heeft allemaal de regering van de VS mee te maken gehad.

En een klein advies die soldaten waren er niet om ons te bevrijden!!!

Ze waren hier om te zorgen dat we niet in Russische handen zouden vallen.

Er word nooit ver gesproken maar voor die tijd leverde Amerika gewoon olie aan de Duitsers. En Opa Bush bewaarde het goud van herr Adolf.

Stop met kijken naar CNN of BBC en NOS deze zenders zullen je die dingen nooit gaan vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sigma
Ik hoop dat er nog veel meer aan het licht komt zeer goede actie.

Laat die Amerikaanse ziekte maar ééns stoppen!


Ben ik met je eens, maar echt veel nieuws wordt er niet eens vrijgegeven. Er is ook iets vreemds aan de hand: vorige week zijn er in Amerika ruim 70 torrent site´s down gehaald, maar met Wikileaks schijnt dat niet te lukken. Assenge houdt wel regelmatig een aangekondigde persconferentie, maar opgepakt wordt hij vreemd genoeg nooit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dogeatdog

Stop met kijken naar CNN of BBC en NOS deze zenders zullen je die dingen nooit gaan vertellen.


Ik kijk allang geen westers nieuws meer, kotsziek wordt je er van. Ik zou iedereen het boek ´Bekentenissen van een economische huurmoordenaar´ van de Amerikaan John Perkins aanraden. Mijn positieve beeld van Amerika is in ieder geval compleet veranderd en zal ook nooit meer veranderen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

toen ik nog jong en dom was, dacht ik ook dat amerikanen onze vrienden waren. Nu ben ik oud en dom, maar in één ding wijzer.

Die "vrienden" van ons vinden dat je je vrienden mag beliegen.

Ze zullen Nederland binnenvallen als er een Amerikaan voor het

Internationale Strafhof wordt gebracht. Het Kyoto-verdrag is nooit door hen ondertekend. Ze zijn de grootste vervuilers ter wereld. Maar, er iets aan doen ondermijnt hun concurrentiepositie. Let wel, als ik moet kiezen, geloof ik liever te wonen in de USA dan in Rusland. Het gaat maar om één ding: macht. Ik geloof die verkrachting(en) ook niet zo erg.

Meneer Assange leeft erg gevaarlijk. Hoelang nog?

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wikileaks is een grote heisa, net zoals die zeiltrut. Dacht je nou echt dat er staatsgeheimen op staan? Als dat zo was dan wist niemand wie Assange was. De Amerikanen zorgen er heus wel voor dat gevaarlijke info niet op straat komt. En de onthullingen dat er kernkoppen in NL liggen? Die liggen er al sinds de jaren 50, dat is een publiek geheim. En eh, ik woon graag in een vrij land, de USA zorgt daar mede voor.

 

Ik ben wel eens in Berlijn geweest ten tijde van de muur. Daar hadden ze verandas tegen de muur gebouwd zodat je er overheen kon kijken. Dan mag je blij zijn dat er hier vrijheid is, denk daar maar eens over na...

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Oldereast
Dat wikileaks is een grote heisa, net zoals die zeiltrut. Dacht je nou echt dat er staatsgeheimen op staan? Als dat zo was dan wist niemand wie Assange was. De Amerikanen zorgen er heus wel voor dat gevaarlijke info niet op straat komt. En de onthullingen dat er kernkoppen in NL liggen? Die liggen er al sinds de jaren 50, dat is een publiek geheim. En eh, ik woon graag in een vrij land, de USA zorgt daar mede voor.

Ik ben wel eens in Berlijn geweest ten tijde van de muur. Daar hadden ze verandas tegen de muur gebouwd zodat je er overheen kon kijken. Dan mag je blij zijn dat er hier vrijheid is, denk daar maar eens over na...


wie is zeiltrut?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dogeatdog
Dat laatste weet ik nog niet.
Ik ben best blij wat dat betreft met nederland.
Als ik al die Amerikaanen nu in tenten zie wonen.


Maak je niet druk, het gaat maar om 2600 gedwongen huisverkopen per dag sinds 2008 en de USSA is een ver van ons bed show wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Oldereast


Ik ben wel eens in Berlijn geweest ten tijde van de muur. Daar hadden ze verandas tegen de muur gebouwd zodat je er overheen kon kijken. Dan mag je blij zijn dat er hier vrijheid is, denk daar maar eens over na...



We leven in een schijnvrijheid dat is totaal iets anders als volksvrijheid. Als je hier een vraag stelt waarom we werkelijk naar Irak en Afghanistan zijn gegaan wordt je totaal genegeerd in de media. Zelfs politici (JPB) hoeven die vraag niet te beantwoorden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De amerikanen hebben op het eind van WOII veel Duitse Nazi geleerden meegenomen naar USA en dank hun kreeg USA veel nieuwe technologie.

 

De WIKI lekken zijn mooi, maar niet bijzonder. Het aparte eraan is dat we nu te lezen krijgen wat iedereen allang dacht, dat er behoorlijk wat geritseld wordt over en weer.

 

En inderdaad, waren het lekken van een ANTI usa land dan werd het geheid overal openbaar gemaakt, nu komt het niet goed uit dus noemen we het terrorisme whistle

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mapi


De amerikanen hebben op het eind van WOII veel Duitse Nazi geleerden meegenomen naar USA en dank hun kreeg USA veel nieuwe technologie.



Vaak komt de waarheid pas veel later op tafel. Zo heeft onze eigen KLM vlak van WOII nogal wat nazi´s naar Argentinie vervoerd, die vervolgens weer door de Israeli om zeep werden geholpen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Matchless
Idem voor bijv de klokkenluider van de bouwfraude affaire

Waarover vanavond (toevallig) een programma op NED2.

vGnp

Bron: NOS Teletext

post-40989-1318261536,2253_thumb.gif

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klokkenluiders ook altijd leuk om te volgen:

 

http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/author/micha-kat

 

Vraag je eens af waarom die gasten consequent gedemoniseerd worden en buiten de media worden gehouden. Vraag je dan maar eens af of we hier nog echt persvrijheid hebben, het nieuws wordt enorm selectief gebracht, maar ook dat is een vorm van propaganda.

 

Van de week ook wat aardigs op PressTV, de zo verguisde Iraanse nieuwszender, die urenlang een live verslag gaf van enorme studentenprotesten in Londen, de gevestigde engelse zenders BBC, Skynews en Euronews hadden het er niet eens over. Dat soort nieuws wordt domweg doodgezwegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Citaat:
De meest mooie onderzoekingen komen van de amerikanen.

 

Jow..

Atoombommen, waterstofbommen en nog meer van die mooie uitvindingen.

 

Er is maar 1 land die de atoombom heeft gebruikt en dat ook nog eens in de wetenschap dat de japanse keizer op het punt stond te capituleren. Ze hadden gewoon een testveld nodig en dat heeft miljoenen mensen het leven gekost.

Amerika heeft ook stralingstesten gedaan met hun eigen bevolking!!

 

Toen Werner von Braun naar de US gehaald werd was het een held waarbijvoor de handigheid niet gekeken werd naar de mensen die von Braun "gebruikt" heeft in de nazi-kampen.

 

Saddam Hoessein is door de ammi's in het zadel geholpen om iran aan te pakken. Toen deze een beetje (nou, beetje) doordraaide werd hij lastig en moest hij weg. Dit ten koste van de eigen amerikaanse verliezen.

Maar Halliburton vaarde er wel mee.

 

Idem voor Noriega. Om de toegang naar het panama kanaal te verzekeren werd noriega voorzien van hulp en wapens uit de US.

Toen hij lastig werd moest hij ook weg.

 

Farc kreeg hulp omdat het vorige regime weg moest. Toen waren het volgens de ammi's vrijheids strijders. Nu is dat weer anders.

 

Zelfs Ayathola Khoemeini heeft vroeger steun gehad van de amerikanen tot de dag dat ze niet in het straatje van de USA paste.Toen werd het een schurkenstaat (wat het ook is).

 

Toen in irak rotzooi was stonden de ammi's meteen klaar om binnen te vallen.

Maar in het voormalige joegoslavie kwam de hulp na hele grote druk van de internationale gemeenschap en met tegenzin.

Of de genocide in bijv somalie. Daar doen ze nog niks aan. waarom? er is niks van interesse voor de ammi's.

Dollars zijn nog altijd belangrijker dan mensen.

 

En Big Brother is nu zelfs de wereldbevolking aan het catalogiseren en registreren onder het mom van de "war on terror".

 

Als ze nu eerlijk zouden zijn dan pakken ze israel net zo hard aan als ze dat gedaan hebben met de andere landen.

Maar deze "vrienden" krijgen een standje terwijl de landen die hetzelfde doen gebombardeerd worden.

 

Vijanden krijg je niet, die maak je. Net zoals je vrienden maakt.

Alleen als de dollar rolt ben je een geallieerde.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...