Ga naar inhoud


PowNed schiet WikiLeaks te hulp


Feedhunter Rini

Aanbevolen berichten


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb het idee dat sommige hier liever in Cuba, Venuzuela, Birma of Noord Korea wonen. De meeste posters in dit topic zijn waarschijnlijk ook aanhangers van de samenzweringstheorieën zoals in Zeitgeist. Van a tot z onzin natuurlijk maar erg populair in sommige anti Amerika kringen.

 

Ik ben blij met Amerika.Bijna iedereen hier is de tweede wereldoorlog vergeten. Ga eens kijken in Margraten in Limburg. Ga eens kijken bij het museum bij Bastogne in Belgie.

 

De wereld is complex helaas, ik vertrouw op de Navo. Ook niet zonder zonde maar alternatieven zijn er niet.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amerikaanse politiek is toch Israëlische politiek? Wie dat nog heden ten dage ontkent, is of dom of een buitenaards wezen. Als je er iets over zegt, word je al heel snel voor antisemiet uitgemaakt door groepen o.a. uiteraard het CIDI en dat is een groot probleem.

Raar opkijken als er groepen mensen in het M-O radicaliseren en het op het Westen hebben gemunt. Ook dom!

Helaas kan ik hier wel een heel betoog houden, maar mensen die een soort van struisvogelpolitiek hanteren zullen dit nooit (willen) begrijpen.

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Maku
Ik heb het idee dat sommige hier liever in Cuba, Venuzuela, Birma of Noord Korea wonen.
Dit is natuurlijk volstrekte onzin.
Origineel bericht van: Maku
De meeste posters in dit topic zijn waarschijnlijk ook aanhangers van de samenzweringstheorieën zoals in Zeitgeist. Van a tot z onzin natuurlijk maar erg populair in sommige anti Amerika kringen.
Je hoeft het nergens mee eens te zijn, maar om dan als alternatief een volledig bruine arm te gaan halen bij de amerikanen.
Origineel bericht van: Maku
Ik ben blij met Amerika.Bijna iedereen hier is de tweede wereldoorlog vergeten. Ga eens kijken in Margraten in Limburg. Ga eens kijken bij het museum bij Bastogne in Belgie.
De Amerika fans vergeten altijd dat de Canadezen, Britten en Polen ook mee hebben gedaan aan de bevrijding.
Zou je het ook zo opnemen voor de Polen?

Ook al hebben de (overgroot)opa's van de Amerikanen aan de bevrijding mee gedaan, wil dat niet zeggen dat er niet kritisch naar hun woorden en daden mag worden gekeken.
En is al helemaal geen vrijbrief voor smerige zaakjes.

Origineel bericht van: Maku
De wereld is complex helaas, ik vertrouw op de Navo. Ook niet zonder zonde maar alternatieven zijn er niet.
Een goede journalistiek en een kritische kijk op de wereld lijkt mij een betere waarborg voor een veilige wereld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Annema
Dit wordt een politiek getint item.
Waarom grijpt een moderator niet in ?


Waarom is het politiek?? het is de waarheid!

Mijn vader de beste man is al meer als 20 jaar dood en ik vergeet het niet wat hij zij.

Jochie pas op voor Amerika en de (gele) China bedoelde hij daar mee, nou ga maar ééns goed kijken wat er nu gebeurt in de Wereld.

Dan weet je wat hij bedoelde!!!!!!!

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sigma


Mijn vader de beste man is al meer als 20 jaar dood en ik vergeet het niet wat hij zij.

Jochie pas op voor Amerika en de (gele) China bedoelde hij daar mee, nou ga maar ééns goed kijken wat er nu gebeurt in de Wereld.

Dan weet je wat hij bedoelde!!!!!!!


Mijn vader voorspelde halverwege jaren zeventig dat we ooit om olie zouden gaan vechten en voila: Irak en Afghanistan en misschien later Iran. Wie zijn daar vooral aan het vechten: de Amerikanen of zijn het de Russen of Chinezen. Mensen wordt toch eens wakker, zulke lieverdjes zijn de Amerikanen helemaal niet. Vooruit ze hebben ons in WOII bevrijd, maar daarmee hebben we het verder ook gehad.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Er is maar 1 land die de atoombom heeft gebruikt en dat ook nog eens in de wetenschap dat de japanse keizer op het punt stond te capituleren. Ze hadden gewoon een testveld nodig en dat heeft miljoenen mensen het leven gekost.

Ehhh...huh...?
Ik dacht toch echt dat Japan zonder enkele reden de vrede met Amerika verstoorde door Pearl Harbour aan te vallen en te bombarderen. Hier vonden duizenden onschuldige mensen de dood.
De Japanse keizer was niet te beleren en te trots om te capituleren. Zonder atoombom was er een heel ander eind aan de 2e Wereld Oorlog gekomen. Het aantal doden door de atoombom op Hiroschoma wordt geschat op 100.000. Ten tijde van de explosie werd de bevolking op 255.000 geschat. Van "miljoenen" kan dus geen sprake zijn.

We moeten heel blij zijn dat we Amerika als bondgenoot hebben. Ik denk niet dat Amerika ons nodig heeft maar andersom wel.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Matchless


Saddam Hoessein is door de ammi's in het zadel geholpen om iran aan te pakken. Toen deze een beetje (nou, beetje) doordraaide werd hij lastig en moest hij weg. Dit ten koste van de eigen amerikaanse verliezen.
Maar Halliburton vaarde er wel mee.



Yepp die toko van Dick Cheney heeft wel de nodige bouwcontracten binnen gehaald. Maar Irak is binnengevallen omdat dommie Sadam het in zijn hoofd haalde om zijn olie niet meer te verkopen in dollars, maar in andere valuta. Vanaf dat moment moest Amerika echt gaan betalen voor olie, terwijl ze dat voorheen konden doen met zelf bijgedrukte dollars, ofwel de olie was voor hen gratis. Nog steeds overigens, want olie wordt nog steeds betaalt in (petro)dollars. Weten we gelijk waarom wij hier veel meer betalen voor brandstof dan de Amerikanen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Ik denk niet dat Amerika ons nodig heeft maar andersom wel.


Leuk! Enig idee waar de VS haar 13.500 miljard dollar heeft geleend? Vooral in China, Japan, Midden-Oosten en Europa. Zouden we daar nog iets van terug gaan zien, denk je? Geef eens serieus antwoord wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ron1872
Nog steeds overigens, want olie wordt nog steeds betaalt in (petro)dollars. Weten we gelijk waarom wij hier veel meer betalen voor brandstof dan de Amerikanen.



Wel eens van accijns en milieuheffingen gehoord. Bv een kwartje van een bepaald links iemand!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sigma
Origineel bericht van: Annema
Dit wordt een politiek getint item.
Waarom grijpt een moderator niet in ?


Waarom is het politiek?? het is de waarheid!

Mijn vader de beste man is al meer als 20 jaar dood en ik vergeet het niet wat hij zij.

Jochie pas op voor Amerika en de (gele) China bedoelde hij daar mee, nou ga maar ééns goed kijken wat er nu gebeurt in de Wereld.

Dan weet je wat hij bedoelde!!!!!!!


Jou vader was een wijs man !!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Maku
Origineel bericht van: ron1872
Nog steeds overigens, want olie wordt nog steeds betaalt in (petro)dollars. Weten we gelijk waarom wij hier veel meer betalen voor brandstof dan de Amerikanen.



Wel eens van accijns en milieuheffingen gehoord. Bv een kwartje van een bepaald links iemand!!


Heeft dat iets met de petrodollar te maken? Niets dus wink

Feit is dat wij netjes met onze harde valuta dollars moesten kopen om olie te kunnen betalen. De Amerikanen betalen die grondstof met uit het niets gecreerde dollars. Zo ongeveer de grootste grondstoffenroof uit de geschiedenis die al decennia lang aan de gang is.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...