Ga naar inhoud


PowNed schiet WikiLeaks te hulp


Feedhunter Rini

Aanbevolen berichten


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: ron1872
Origineel bericht van: winwiz


Ik had er ook al een stel gezien, de cyberwar lijkt begonnen te zijn. Heb je wat serverruimte over, dan kan je ze steunen. Morgen eerst maar eens die assurance file gaan downloaden en wachten tot misschien ooit het password wordt vrijgegeven.


Hoezo serverruimte over? Ze verwijzen allemaal naar dezelfde server(s) hoor.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
RIJSWIJK - Klokkenluiderssite WikiLeaks is zondagavond een paar uur niet te zien geweest op het Nederlandse internetadres wikileaks.nl. Wie de pagina opvroeg, kreeg tussen circa 18.00 uur en 23.30 uur een foutmelding. etc etc.


Bron: www.nu.nl

Kan wel kloppen dus.

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz


Hoezo serverruimte over? Ze verwijzen allemaal naar dezelfde server(s) hoor.



De homepage plus de Cablegate bestanden staan volledig op de servers van de mirrors, de rest (dus vorige leaks) staat op de server in Zweden en nu waarschijnlijk ook in Zwitserland.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Citaat:
Klopt, maar waarom is Wikileaks nooit eerder uit de lucht gehaald in Amerika door de overheid?

 

Als de documentaire van 2 vandaag over Julian Assange klopt dan zijn ze gewoon niet slim genoeg om wikileaks van het net af te krijgen.

 

Hij heeft in zijn verleden als hacker 2 jaar toegang gehad op de militaire servers van de US en de groep waar hij in zou hebben gezeten zouden zelfs een lancering van de nasa voorkomen hebben.

De reden voor de hacker aanval op de nasa zou 50 kilo plutonium zijn geweest die in een shuttle zou hebben gezeten.

Ik zeg wel nadrukkelijk : als de documentaire klopt.

 

Dus wikileaks weet wel hoe je online blijft op het internet.

Het zou me niet verbazen als de "levenspolis" van Assange op een overheids server zou staan zonder dat de beheerders dit merken.

Zou in ieder geval een superstunt zijn.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Matchless

Het zou me niet verbazen als de "levenspolis" van Assange op een overheids server zou staan zonder dat de beheerders dit merken.


Die staat o.a. bij de Piraten en nog een stuk of wat Torrents plus bij iedereen die hem in huis heeft wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat lijkt mij wel een beetje overdreven.

 

Het is echt niet zo dat een zogenaamde superhacker, zomaar even de superbeveiliging van een zeer gevoelig overheidssysteem kan omzeilen.

 

Allemaal fanta waar ik absoluut niet in geloof.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook niet.

 

Tijdens een interview op 1 september 2010 door CNN verklaarde advokaat David Coombs dat hij in het dossier geen bewijs had gezien voor de beschuldiging dat Bradley Manning ook betrokken zou zijn bij het lekken maar WikiLeaks van de zogenaamde War-logs betreffende Afghanistan.

 

Een jonkie van 22 jaar die dat wel heeft klaar gespeeld?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb wikileaks van dag tot dag een beetje doorgewoeld,kan daarbij geen gevaarlijke toestanden ondekken,hooguit dat

een leidinggevend figuur van de duitse fdp ontmaskerd is als spion.maar ja het zijn toch bondgenoten?en daarbij de amy,s

zijn ja voor openheid en democratie,anders wisten we nu nog niet hoe onze prins van oranje de boel oplichte,dat hebben we ook aan onze bondgenoot te danken!voor de rest denk ik een beetje wat de iraniers er van denken. speeltjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: abrahamsat
Heb wikileaks van dag tot dag een beetje doorgewoeld,kan daarbij geen gevaarlijke toestanden ondekken,hooguit dat een leidinggevend figuur van de duitse fdp ontmaskerd is als spion.maar ja het zijn toch bondgenoten?


Iedere bondgenoot heeft ook zijn eigen belangen. Die kunnen echt wel strijdig zijn met je eigen belangen. Dat geldt helemaal voor de VS.

Citaat:
en daarbij de amy,s zijn ja voor openheid en democratie,anders wisten we nu nog niet hoe onze prins van oranje de boel oplichte


Ik neem aan dat je op Bernhard doelt? Die was geen Prins van Oranje maar prins der Nederlanden. Prins van Oranje is een erfelijke titel binnen ons koningshuis. Willem Alexander is de huidige Prins van Oranje. Overigens heeft ook de Duitse kroonprins (o.a.) die titel, en ook nog andere royalty.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...