Ga naar inhoud


[TF7700PVR] Nieuwe firmware 7700HDPVR en 7710HDPVR


Satlux

Aanbevolen berichten

De meeste kans dat er iets fout gaat is tijdens het installatieproces.

Zorg ervoor dat je met een terminal kan meelezen, dat geeft in 99% van de gevallen al wel duidelijkheid.

En lees eerst de readme, dan kun je het bijna niet verkeerd doen.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Net wat ik zeg dus, lees jezelf eerst in, maak dan voor jezelf een plan_de _campagne, volg gewoon alle instructies , die van de site en die van degene die je willen helpen, dan is het echt een fluitje van een cent. Wil het niet, geen paniek, terug kan altijd.

 

 

VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0

 

Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal je inderdaad wat tijd gaan kosten om dit voor de eerste keer te installeren.. Maar er is leesvoer genoeg. AAF heeft een eigen forum en zelfs een eigen wiki. Ook is er een mini howto die je van punt tot punt verteld wat je moet doen en welke instellingen je moet gebruiken tijdens de installatie. Daarmee moet het zeker gaan lukken. En het is zeer zeker de moeite waard.

 

Ennuh, als het even tegen zit vooral kalm blijven. Ik kan je verzekeren dat mijn hart ook in mn keel zat toen het installatie proces ergens halverwege bleef haken en ik in alle haast probeerde om de originele soft terug te zetten en geen verbinding met de com poort meer kreeg.... blush

 

Bedenk van te voren wel hoe je wilt gaan kijken. Via een interne share, of je eigen kaart via een Smargo. Een Aston of powercam zul je niet aan de praat krijgen.

 

Suc6 en vooral veel plezier!

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
Origineel bericht van: Pjotrb
Origineel bericht van: daf_driver
Wat zal ik zeggen,

blijf er bij dat het geen nieuwe software is. Slechts een aangepaste versie voor CZ.

Als het echt iets nieuws was geweest was het toch ook op de site van Topfield wel beschikbaar? Daar zie ik nog steeds een versie van september 2009 staan...

Inmiddels wordt er op de site van Topfield helemaal geen firmware meer aangeboden voor de 7710HDPVR. Over support gesproken...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...