charliemadrid Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 Sinds gisteravond,.opeens zijn RTL 4,5,7, SBS 6, Veronica en Net 5, de HD versies dus,..gecodeerd,......is dat bij iemand ook het geval,.??,. .Alle andere HD kanalen doen het gewoon,...( NED 1,2,3,..Film 1 HD,.Sport1 HD, Kanvas HD, enz,.enz,. Heb heractiviatie gedaan,....geen resultaat,...abbo datum op de ontvanger staat goed tot feb 2011,.dus dat is het ook niet,..de SD kanalen doen het wel,.....wel raar,...dus graag of iemand anders dit ook heeft,... .eer gisteren hadden we ook s´nachts geen NED 1 HD,..gedurende de nacht,...wat later weer goed kwam,..nu weer zoiets misschien,.....???? Woon in Madrid, 2 schotels,voor de Astra 19+ 23, Deco = BWARE COMBO
Eduard07 Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 Ik heb net even voor je gecheckt, maar ik heb alles. Wat voor ontvanger heb je? Misschien een reset via fabrieksinstellingen nodig? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
charliemadrid Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Geplaatst: 4 december 2010 Morge "Eduard",.dank voor je snelle reactie,...heb een azbox elite,....heb echt van alles gecheckt,...nu even verder geken,.en zie dat ook discovery HD ,NGC HD, History Hd,.ook op gecodeerd staan,..dus zit te denken,..is mijn HD pakket opeens " op slot",....???..maar dan zou ook NED 1,2,3, Hd en Sport 1 HD, Eurosport Hd toch ook op slot moeten zitten,..?? Afijn,.kijken of iemand een idee heeft,.zoniet word het weer bellen met CD,..en weer duimen dat je geholpen word door een vlot en handig iemand,....... Heb de ontvanger al ge-restart,.kaart eruit en weer in,...datum gecheckt,.afijn de hele procedure,..afijn,..raar verhaal weer,.......nogmaals dank voor je reactie,... groeten charlie Woon in Madrid, 2 schotels,voor de Astra 19+ 23, Deco = BWARE COMBO
luchtig Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 Charliemadrid Had/heb jij ook niet een 7141? Bij heb : Werkt het daar wel mee? mvg Luchtig Philips DSR 7141/22 - Triax TDS 78 - multifeed 3xastra 1xhorbit - LG M2280D - recreatiepakket met HD pakket
Gast azboxhd Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 goede morgen werk je met met multiecas zo ja heb je hem al eens herstart of op nieuw geinstaleerd. Heb ook een elite ======================= johan
Zuppelan Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 Origineel bericht van: charliemadrid maar dan zou ook NED 1,2,3, Hd en Sport 1 HD, Eurosport Hd toch ook op slot moeten zitten,..?? Nee, die zitten in het basispakket. Geen HD-abbo voor nodig.
charliemadrid Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Geplaatst: 4 december 2010 morge "luchtig",...nee,heb de 7141 niet meer,..maar was idd een idee geweest,.maar helaas,.kan het niet checken,.....maar dank voor de tip in ieder geval,. Woon in Madrid, 2 schotels,voor de Astra 19+ 23, Deco = BWARE COMBO
charliemadrid Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Geplaatst: 4 december 2010 Morge Johan,....dankvoorje reactie,...idd,.heb de multicas ,...maar denk je echt dat dat het is,.?? d.w.z. weer opnieuw instaleren,..??, .wel een gedoe,...ben nog nieuw met de axbox,. wilde eerst kijken of er een andere "logica" in het probleem zit,.... als de multicas om een of andere reden het niet doet zou dat toch ook bij andere Hd kanalen het geval zijn,... toch,.?? Nogmaals,.vind het zo raar,.dat ik wel de HD eurosport,.film1,.sport1,.ned1,2,3, krijg,.maar niet de bovengenoemde,.......ik op probeer een "verband" te zoeken,..maar vind hem niet,...de 19+ 23 doen het gewoon,...op SD krijg ik alles gewoon,...maar het is zo specifiek,....alleen de HD RTL´s, SBS6, NET5 en Veronica,..enz,...maar de Belgische HD´s, en andere wel,...... Graag je mening Johan,.of je denkt dat een re-instalatie van multicas het zo kunnen oplossen,.? Nogmaals dank voor je reactie en intresse,. Charlie Woon in Madrid, 2 schotels,voor de Astra 19+ 23, Deco = BWARE COMBO
Gast azboxhd Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 welke versie heb je er op staan.heb je openxcas op de box bij plugins ge instaleerd. ================================= johan
Gast azboxhd Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 je hebt zeker geen cam module in de beurt om te proberen. =============================== johan
charliemadrid Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Geplaatst: 4 december 2010 Origineel bericht van: Zuppelan Origineel bericht van: charliemadrid maar dan zou ook NED 1,2,3, Hd en Sport 1 HD, Eurosport Hd toch ook op slot moeten zitten,..?? Nee, die zitten in het basispakket. Geen HD-abbo voor nodig. Morge "zuppelan",.....dank voor je reactie,....dat zou dus een aanwijzing kunnen zijn,waar een "logica" in zit,....ik heb het toppaket met HD pakket,....dus uit jou antwoord maak ik op dat het HD pakket dus nu "op slot" zit,....dus dat word met CD bellen,.......ik ga eerst even checken op m´n account in "mijn digitaal" op de website van CD,.....hoop dat dat het is,...tenminste geen gedoe met de ontvanger dus,.......laten we het hopen,.... nogmaals dank voor de hint,... groet Charlie Woon in Madrid, 2 schotels,voor de Astra 19+ 23, Deco = BWARE COMBO
charliemadrid Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Geplaatst: 4 december 2010 Origineel bericht van: azboxhd welke versie heb je er op staan.heb je openxcas op de box bij plugins ge instaleerd. ================================= johan de versie multicas die ik heb johan is,: v162E-CO2,..toch vrij recent toch,.?? dank Charlie Woon in Madrid, 2 schotels,voor de Astra 19+ 23, Deco = BWARE COMBO
StevenS Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 Ook ik heb problemen. Sinds vrijdagavond ineens de commerciële HD-zenders dicht. De publieke HD-zenders doen het wel. Xsarius Galaxy 4K, Dreambox 7020 (die staat te verstoffen) Big Bisat 28E/23E/19E/13E/ 9E/ 7E/1W Canal Digitaal | TV Vlaanderen | HD+ | Joyne
Gast azboxhd Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 we zitten bij de multicas v1.62E- C07A. Dit is de nieuwste. via ACC-AZBOX Control te instaleren. ========================== JOHAN
StevenS Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 Ik heb CCcam een herstart gegeven en beeld is gelukkig weer terug! Xsarius Galaxy 4K, Dreambox 7020 (die staat te verstoffen) Big Bisat 28E/23E/19E/13E/ 9E/ 7E/1W Canal Digitaal | TV Vlaanderen | HD+ | Joyne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen