charliemadrid Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Geplaatst: 4 december 2010 Origineel bericht van: azboxhd we zitten bij de multicas v1.62E- C07A. Dit is de nieuwste. via ACC-AZBOX Control te instaleren. ========================== JOHAN dank weer johan voor je reactie,.zo-ook stevens,...( zie post hierboven),..dus ik ben niet de enige,.....en stevens heeft een dreambox,..dus het ligt niet aan de multicas versie,.of zie ik dat verkeerd,.???... wat denk je johan zowie zo de nieuwe multicas instaleren,.??? ...raak ik dan al men instellingen kwijt,.??,.. .begrijp niet goed wat je bedoelt met " acc-azbox control",.. de nieuwe multicas moet ik toch via plugin downloaden via internet op azboz.nl toch,.??(heb de ontvanger permanent aangesloten op internet) ---dank bijvoorbaat als je dit zou kunnen ophelderen,....zoals gezegd ben nog een "groentje" met de azbox,..... vriendelijk groet uit madrid charlie Woon in Madrid, 2 schotels,voor de Astra 19+ 23, Deco = BWARE COMBO
Gast azboxhd Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 multicas hun je gewoon instaleren je raakt je instellingen niet kwijt.als je acc-azbox control even Googelt dan kan je een progaamatje inst op je pc en dan kan je de software via je pc op de box zetten.
Gast azboxhd Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 charliemadrit je hebt pm. =============== johan
charliemadrid Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Geplaatst: 4 december 2010 Hoi Johan,.. heb via azupd.nl een multicas ge-update,..direct van de azbox via ethernet kabel die ik heb op mijn router modem,...alles ging goed,...instalatie voltooid,.en toen weer terug naar multicas,.en nu heb ik de versie 1.0 !!!??' ...dus nu heb ik de eerste,.??.. .ben nu wel echt de weg kwijt,... waar kan ik die nieuwe versie downloaden,...??. .heb gekeken op google over wat je zei over de acc tool,.maar in principe wil ik daar (nog) niet aan beginnen,.want als ik het goed begrijp is dat een managemnet tool voor de azbox,....wou het ( zolang het kan) simpel houden heb ik iets fout gedaan,.?? ondanks de versie 1.0 van multcas, doet alles het nog wel,.maar met nog wel het probleem van de HD zenders die nog steeds " gecodeerd" zijn,..... bij voor baat dank voor je hulp,.. Vriendelijke groet Charlie P.S. zie nergens dat ik een "pm" heb,..?? Woon in Madrid, 2 schotels,voor de Astra 19+ 23, Deco = BWARE COMBO
Gast azboxhd Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 ga naar plugins dan de rode toets dan kom je in het menu server inst maak van de 3e azboxworld.com en druk op ok. kijk eens op azboxforem.nl ================= johan
charliemadrid Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Geplaatst: 4 december 2010 Origineel bericht van: azboxhd ga naar plugins dan de rode toets dan kom je in het menu server inst maak van de 3e azboxworld.com en druk op ok. kijk eens op azboxforem.nl ================= johan ok,.heb via world.com de "multicas versie v. 1.62E-C07A" gedownload,.er was trouwens ook een andere de 162E-C01A. en B02 maar op azdup.nl,...misschien deze downloaden???,.en dat men HD kanalen het wel doen,....wat dat is nog steeds het probleem,.alhoewel er nu hier een nieuwe post is van iemand die history Hd op zwart heeft staan,.dat mij weer hoop geeft dat het niet aan de Azbox ligt,...pfffffffffffffff,.wat een gedoe,..maar we blijven door "vechten"..... nogmaal danks voor je reacties en tips,..heb al sinds 2 uur een post op het azbox forum nl. geplaatst maar nog steeds geen antwoord,.....heb wel nutiige informatie gevonden hier op sat4all onder de rubriek " azbox",...afijn,.hoop echt dat iemand me uit " de brand" helpt en dat ik weer de comercieele HD zenders kan zien,... groetjes uit madrid Charlie Woon in Madrid, 2 schotels,voor de Astra 19+ 23, Deco = BWARE COMBO
D_liver Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 Origineel bericht van: charliemadrid Origineel bericht van: azboxhd ga naar plugins dan de rode toets dan kom je in het menu server inst maak van de 3e azboxworld.com en druk op ok. kijk eens op azboxforem.nl ================= johan ok,.heb via world.com de "multicas versie v. 1.62E-C07A" gedownload,.er was trouwens ook een andere de 162E-C01A. en B02 maar op azdup.nl,...misschien deze downloaden???,.en dat men HD kanalen het wel doen,....wat dat is nog steeds het probleem,.alhoewel er nu hier een nieuwe post is van iemand die history Hd op zwart heeft staan,.dat mij weer hoop geeft dat het niet aan de Azbox ligt,...pfffffffffffffff,.wat een gedoe,..maar we blijven door "vechten"..... nogmaal danks voor je reacties en tips,..heb al sinds 2 uur een post op het azbox forum nl. geplaatst maar nog steeds geen antwoord,.....heb wel nutiige informatie gevonden hier op sat4all onder de rubriek " azbox",...afijn,.hoop echt dat iemand me uit " de brand" helpt en dat ik weer de comercieele HD zenders kan zien,... groetjes uit madrid Charlie Deze post is om 13:00 uur gedaan, en ik las op azboxforum al 2 antwoorden de laatste om 12:32 uur????? Ok dan het antwoord op azboxforum maar ff hier gekopieerd: Citaat: Dus ff via - PLUGINS - OpenXCAS - Download executeble - azboxworld.com De laatste versie ophalen Dan de receiver rebooten, indien dan nog geeb beeld even de 23,5 opnieuw scannen ( geen nood je favorieten blijven bestaan ) indien nog geen beeld; - In de map PLUGINS/OpenXCAS/Multicas alle bestanden uitvoerbaar maken ( rechten op 755 zetten ) dmv inloggen met FTP en alle bestanden selecteren dan de rechter muisknop - eigenschappen Voor FTP gebruik ik altijd Winscp 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
charliemadrid Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Geplaatst: 4 december 2010 hoi ·"D-liver",.... dank voor je reactie en bij drage,.....heb het net gelezen en geantwoord aan " guardian" op het ab forum,...en ben al bezig net het uitvoeren van de daar voorgeslagen stappen,...dus "cross my fingers" dat het werkt,..zal het natuurlijk laten weten,...nogmaals dank voor de attente aanwijzing dat er reeds een antwoord was,.....had het nog niet gezien,.want was bezig met downloaden en uitvoeren van de stappen die andere hier mij voorstelden,.en hun te antwoorden,...afijn,.druk druk dus,.....maar we komen er uit,...(hoop ik),.....nogmaals dank, vr.groet Charlie Woon in Madrid, 2 schotels,voor de Astra 19+ 23, Deco = BWARE COMBO
RobbieT Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 Hier zijn deze zenders opeens ook weg, zowel met de Canal Digitaal module als met de Aston 1.07 (sw2.23) Kunnen die prutsers niet is één keer met hun poten ervan afblijven. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
charliemadrid Geplaatst: 6 december 2010 Auteur Geplaatst: 6 december 2010 OPGELOST,.!!!!! PFFFFFFFFFFF,... wat een gedoe zeg,.....na ruim een maand alles in HD gezien te hebben nadat ik een Top-pakket met Hd (dacht ik)...blijkt dat ik dus NIET het HDTV pakket had,...neem aan dat toen ik dus het Top-pakket kocht,.er 1 maand gratis de HD uitvoering bij kreeg, en ja,..nu bij de maand wisseling ging die eraf,.... Heb nu op "mijn digitaal" HDTV voor 5 euro permaand erbij gedaan,.en ja wel hoor,....heb alles weer in HD,........dus dat is opgelost,..... Voor de Azbox gebruikers onder ons,......wel leuk om even te zeggen dat ik met veel hulp van hier en "daar",...in 48 uur een "spoed cursus" Azbox gehad heb,...want heb nu alle laatste firmware,.multicase,en nog meer interesante dingen ,gedownload en geinstaleerd dus dat is dan de zeer postieve kant van het verhaal,..... Veel dank aan ieder die met intresse,.tips en uitleg hebben meegeholpen,..... Vriendelijk groeten van een blije Holander in Madrid Charlie Woon in Madrid, 2 schotels,voor de Astra 19+ 23, Deco = BWARE COMBO
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen