Ga naar inhoud


History HD zwart


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 114
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

History HD blijkt in de praktijk een van de zwakkere transponders te zijn.

 

Over het algemeen zal deze transponder als eerste ontvangst problemen krijgen, bij een niet optimaal uitgerichte schotel, of bij een schotel installatie met een kleine slecht weer reserve.

Op dit forum zijn al eerder leden geweest, met klachten, die na het opnieuw uitrichten van de schotel weer beeld kregen.

 

Bedenk, dat slecht weer bij de uplink ook voor een zwakker downlink signaal zorgt.

 

Ik vermoed, dat het optimaal uitrichten van de schotel op deze transponder bij sommige posters de problemen gaat oplossen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zwakker misschien dan vervangen door kritisch?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Zwakker misschien dan vervangen door kritisch?


Kweenie heb een SNR 74 een AGC 97, lijkt me voldoende toch?

Discovery HD zelfde sat, andere transponder haalt gemakkelijk een SNR 80
Kan vast nog gefinetuned maar heb niet het idee dat mijn schotel erg slecht gericht staat. Sommige zenders scoren een SNR boven de 90%, de meesten rond of boven de 80

Heb tot op heden ook nooit problemen met slecht beeld of ontvangst gehad op History HD.
Ineens bleef ie (samen met een paar andere zenders) zwart deze week mad
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me niets te maken te hebben met het uitrichten van de schotel want ik heb gewoon signaal, immers krijg ik de melding dat mijn abbo niet geldig is en het opmerkelijke is op history hd dat wel de ondertitels in beeld zijn en daarna weer de melding gecodeerd kanaal

VU+ UNO 4K DVB-C OpenPLi ZIGGO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satkieker
Tot op heden doet alles nog goed hier op de Vu Duo.


Nou gefeliciteerd, bij op de VU+ Duo blijft History HD zwart en zijn alleen de (DVB) ondertitels zichtbaar

Ik heb ook nog een Panasonic LED-TV met ingebouwde satelliettuner en ook daar geen ontvangst op History HD, alleen ondertitels.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal Catastrofaal dat zeg ik....

 

Maar waarom bij de 1 wel, bij de ander niet?

Bij mij staat een VU+ duo, VTI 2.2 image met CCcam 2.2.1

Enige overeenkomst bij de anderen zonder beeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het schijnt zowel een probleem te zijn op goedgekeurde als niet-goedgekeurde ontvangers dus daaraan kan het niet liggen.

 

Ik vermoed dat er ergens bij bepaalde kaarten iets mis is gegaan zodanig dat die zenders niet meer gedecodeerd worden door de kaart ongeacht de ontvanger.

 

Greets

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrijdagavond gingen bij mij de RTL HD-zenders op zwart. Na een herstart van CCcam weer beeld. Maar nu ook hier History HD zwart beeld. Signaal is prima op 88 cm schotel, dus zeg het maar. Ik ga niet snel schelden, maar dit lijkt me toch weer een miskleun van Canal Digitaal.

Xsarius Galaxy 4K, Dreambox 7020 (die staat te verstoffen)

Big Bisat 28E/23E/19E/13E/ 9E/ 7E/1W

Canal Digitaal | TV Vlaanderen | HD+ | Joyne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...