Gast BBsat Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 Ongelooflijk het werkt ook nog! Erotiek op uit en 5 minuten later heb ik (voor het eerst in 6 dagen) weer beeld op History HD en MTV HD. Ben benieuwd of ze dit bij Canal Digitaal zelf ooit nog eens uitvinden, en/of er wat mee doen. Gaan ze 2 erotiekzenders toevoegen mag ik ze op UIT zetten. Wat zou daar achter zitten Jammer dat Travel HD het hiermee niet doet. Of valt dat nu juist onder de erotiek
Satkieker Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 Dat geintje van AAN en UIT zetten doet dus hier ook heb heb nu Erotiek aan- of uitzetten weer op AAN staan en weg zijn de 3 zenders weer. Het kan inderdaad even duren voor de zenders weer beeld geven. ~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)
Satkieker Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 Origineel bericht van: Littlesat Dus als je Erotik toggled dan gaat het werken?? Misschien werkt een "gewone" reaktivatie dan ook?? Nee dan werkt het niet alleen met AAN of UIT zetten van Erotiek. ~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)
Gast BBsat Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 Tja net een reactie terug van Canal Digitaal, ik citeer: "In antwoord op uw email kunnen wij u het volgende mededelen. U geeft aan een storing te hebben bij een aantal zenders. 'De zendersgegevens van History HD en Eurosport HD zijn gewijzigd, voor bezitters van een gecertificeerde satellietontvanger volstaat het om de zenderlijst opnieuw in te laden. De gewijzigde gegevens zijn: Modulation: 8PSK Symbol Rate: 27.500 Msymb/s FEC: ¾ Pilots: ON. De frequentie is niet veranderd. Wij hebben MTV op de hoogte gebracht van de storing. Zij zijn momenteel hard bezig met het oplossen van dit probleem. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.' Binnen het uur (58 min.), niet slecht! Maar geen woord dus over het AAN/UIT zetten van erotiek. Die oplossing kennen ze nog niet. Het lijkt me voor een bedrijf als CD toch goedkoper om 1 werknemer aan te stellen die de oplossingen van de diverse fora graast, dan het aantal wat nu naar een oplossing zoekt. Of zou er toch minder dan 1 zoeken? Vandaag blijft erotiek in ieder geval op uit. Wie weet denk ik daar vanavond toch anders over, en heb ik even geen zin aan History HD Toch leuk hoor, zappen via de CD website, heb nog nooit zo'n omslachtige afstandsbediening gehad. Ik heb deze week juist een Harmony 650 aangeschaft om de bediening te vereenvoudigen. Zou ik dat AAN/UIT zetten van erotiek daar ook als activiteit in kunnen programmeren
testerbe Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 zenderlijst inladen geen oplossing op een Philips HD8121
Gast NewAgeMan Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 Ik heb nu wel geluid maar geen beeld op History HD.
Gast NewAgeMan Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 Het is 13:48u en ik heb op dit moment WEER beeld en geluid op History HD, nu maar hopen dat dit zo blijft.
michel130 Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 Alles werkt hiet gewoon goed, MTV-HD, History-HD, Eurosport-HD . Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Satkieker Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 Hier lijkt het weer normaal tewerken met Erotiek op AAN in Mijn canaldigitaal. ~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)
Littlesat Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 Het probleem blijkt nu opgelost te zijn... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast BBsat Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 Alles kan na 6 dagen eindelijk weer aan En ik heb maar 1x met Youp gedreigd
Gast BERT13 Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 Hier ook weer beeld op de 2 vernoemde HD zenders,maar ik heb niks aan of uit gezet van de erotiekzenders. Was wel pas terug om 17 uur. Grts. Bert
Littlesat Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 Vanochtend was dat nog een work-a-round... Inmiddels is het helemaal opgelost. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Snoopy Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 Beide History HD versies draaien ook hier weer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen