zoekende Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 Heb bij m'n vu duo last van het kort (Hik) wegvallen van mijn beeld. Onder mijn help toets zie ik dan m'n signaal sterkte van 80% wegvallen naar 0%. Het heeft niets met het weer te maken. Ik heb een schotel met 4 koppen en een Marned 4*1 Diseqc switch. Waar(in) moet ik het zoeken.
satencom Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 Ik vermoed dat de diseqc switch het probleem is wat je even kunt proberen de diseqc switch er even tussen weghalen , en dan de antenne kabel door verbinden naar de lnb. En dat doe je bij alle lnb's ,en als het dan goed is ,dan weet je waar het probleem zit. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
zoekende Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Geplaatst: 4 december 2010 Daar dit probleem niet frequent is wil ik graag weten of anderen dit ook hebben en wat dan de oorzaak zou kunnen zijn. Dit gelet op het lijntje van (goed gekeurde)overzicht werkende diseqc switchen. Waarom is dit lijntje, ben al lezend nog geen klachten tegen gekomen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen