rojul Geplaatst: 4 december 2010 Delen Geplaatst: 4 december 2010 Ik vond ook een update voor de SW 7.01.11 voor de 77..HSCI . IK zelf heb de 7710 heb met de ID Changer veranderd naar 23023 version die ik heb en werkt wel goed geloof ik , alleen heeft geen system recovery wel PVR http://www.topfield.cz/ Gr uit NZ Openbox S4 met Octagon firmware Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alfred de witt Geplaatst: 5 december 2010 Delen Geplaatst: 5 december 2010 werkt deze versie zonder hikken op de hd zenders van c+ Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SalimRMAF Geplaatst: 5 december 2010 Delen Geplaatst: 5 december 2010 Zal deze FW morgen uittesten! Edit: kan het bestandje niet vinden? Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rojul Geplaatst: 6 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2010 Origineel bericht van: SalimRMAF Zal deze FW morgen uittesten! Edit: kan het bestandje niet vinden? staat bij de 7700 HSCI en dan het bestandje van 16.06.2010 Heb hier waar ik woon geen C+ lol Openbox S4 met Octagon firmware Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
recklesserik Geplaatst: 6 december 2010 Delen Geplaatst: 6 december 2010 kan een van jullie mij ook vertellen waar ik die id-changer vinden kan en hoe het in z'n werk gaat? bvd Erik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SalimRMAF Geplaatst: 6 december 2010 Delen Geplaatst: 6 december 2010 (aangepast) Ik heb het bestandje veranderd naar 23022 (NL) en gehost op mijn eigen webspace, zie direct link: *** Link verwijderd op verzoek van lid. Ga hem waarschijnlijk straks testen! Denk niet dat de CanalDigitaal-probleempjes zijn opgelost. 14 februari 2012 aangepast door Michel Zie *** Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SalimRMAF Geplaatst: 7 december 2010 Delen Geplaatst: 7 december 2010 Oehhhh, -Dolby Digital Out Spdif/HDMI werkt gewoon goed; geen haperingen. -Ondertiteling op Discovery Channel HD doet het, maar History HD niet. -BEELD BLIJFT WEL HAPEREN, net als de vorige FW's dus. 1x in een half uur ongeveer. Lijkt op een buffer-probleem. Als ie "vol" raakt, hapert ie dus. Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Checkin Geplaatst: 14 december 2010 Delen Geplaatst: 14 december 2010 Laatse software voor de TF7700 HSCI stamt van 2010-04-13 ? (http://www.topfield.co.kr/) Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hadrian Geplaatst: 14 december 2010 Delen Geplaatst: 14 december 2010 Origineel bericht van: SalimRMAF Oehhhh, -BEELD BLIJFT WEL HAPEREN, net als de vorige FW's dus. 1x in een half uur ongeveer. Lijkt op een buffer-probleem. Als ie "vol" raakt, hapert ie dus. Dat beeld dat blijft haperen: op welke kanalen is dat? HD, SD of beide. Gevodeerd, ongecodeerd? Ik heb een tijdje een 7700HSCI in de slaapkamer en eerlijk gezegd ondervind ik nog geen hinder van haperingen. Alleen als ik langs teveel gecodeerde HD-kanalen zap waarvoor ik geen rechten heb, of als ik veelvuldig teletekst gebruik, komen de beelden daarna hortend en stotend binnen. OVerigens heb ik nog niet getest hoe dat is als ik de cams eruit trek. Een herstart levert dan weer goed beeld op. Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SalimRMAF Geplaatst: 15 december 2010 Delen Geplaatst: 15 december 2010 Nou.. Bij de vorige FW's had ik vooral op NatGEO, NED's HD, en RTL4 enzo haperingen, maar met deze FW heb ik ook op bijvoorbeeld BBC HD haperingen. Dus op zich is dit wel een van de "slechste" FW's, qua haperingen. Ik neem dat voorlopig voor lief, want ik vind de subtitles bij HistoryHD wel leuk. Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen