Loui (K) Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Origineel bericht van: Henksat Mensen die willen testen met OpenPLi 2.0, kijk ook eens hier Heb ik gedaan alleen nog geen poste uitgebracht.Maar ik merk nu dat mijn DM 8000 nu normaal opstart ook als ik meerdere keren laat rebooten. Tot nu toe werkt hier alles nu normaal goed.Dat was vorige week wel anders.
dolphs Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 er lijkt verbetering in te zitten vanaf de 20e nadat Henksat ons DM8000 bezitters had aangespoord het niet op te geven, ik heb in ieder geval beeld zoals op het openpli forum gemeld Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Henksat Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Na het flashen van de image van 21 december kun je dit achterwege laten: opkg remove dreambox-tpmd In de image van de 21e zit tpmd weer in, met een andere aansturing in de timings. En dat werkt ook goed. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Tonskidutch Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 gaat men nu echt de "niet beta" lanceren op kerstavond / dag? wat een stress zeg. laat die notoire hobbyist nu eens met rust want pakjesavond was al een en al image flashen en vrouw + kinderen gingen al friet halen wegens gebrek aan manlief en als het fout gaat met flashen is de hele kerst naar de kalote ciao Back In Time Pat Metheny Group featuring Toots Thielemans
Littlesat Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Bij PLi is het praktisch elke dat kerstmis ;-) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch want pakjesavond was al een en al image flashen en vrouw + kinderen gingen al friet halen wegens gebrek aan manlief en als het fout gaat met flashen is de hele kerst naar de kalote ciao Maar gelukkig is de daklozenopvang met dit weer voor iedereen geopend en zeker met kerst. Mocht het dus echt uit de klauwen lopen dan ....
Sigma Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Origineel bericht van: Pedro Newbie Origineel bericht van: Tonskidutch want pakjesavond was al een en al image flashen en vrouw + kinderen gingen al friet halen wegens gebrek aan manlief en als het fout gaat met flashen is de hele kerst naar de kalote ciao Maar gelukkig is de daklozenopvang met dit weer voor iedereen geopend en zeker met kerst. Mocht het dus echt uit de klauwen lopen dan .... Dan nemen we gewoon Newnigma2 Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
vGnp Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Hier had ik gemeld dat ik beeld had, maar er gaat toch nog e.e.a. niet goed. Timerconflicten, moeilijk, vreemd. Na onderzoek zie ik dat ik tuner B niet meer op Doorlus naar Tuner A kan zetten. Is dit vanwege OpenPli 2.0, of doordat ik er nu 4 DVB-S2 tuners in heb zitten? Ben even (tijdelijk) terug naar een NFI backup die ik van tevoren had gemaakt. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gerard 76 Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Heb er nu 3 s2 tuners in. Nog geen timerconflicten of configuratiebeperkingen gezien.
vGnp Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Heb er nu 3 s2 tuners in. Dan moet je i.i.g. even je onderschrift aanpassen vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
bigtwin Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Origineel bericht van: Sigma Dan nemen we gewoon Newnigma2 handtekening: !!!!word moe van mensen die denken alles te weten!!!! Ik ook. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Gast MiLo Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 In OpenPLi2 (en de latere 1.0 betas) werkt de doorlus van de 8000 niet meer. Dat komt nog wel een keer goed, tot die tijd ben je op de 1.0 release aangewezen.
vGnp Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 Origineel bericht van: MiLo In OpenPLi2 (en de latere 1.0 betas) werkt de doorlus van de 8000 niet meer. Dat komt nog wel een keer goed, tot die tijd ben je op de 1.0 release aangewezen. Is dit inmiddels werkend/opgelost? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen