Mic Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Origineel bericht van: Adriano Hoi Hemertje, Na installatie start mijn dm8000 gewoon op. Kan ook alles configureren, helaas geen beeld, ook niet FTA. Meerdere keren opnieuw opstarten helpt ook niet. Is daar iets aan te doen? Zie je het OpenPLi scherm bij het opstarten van de DM8000? Ik heb gisteren een upgrade van OpenPLi gedaan, en bij het herstarten zag ik het opstartscherm niet en had ook geen beeld meer, maar kon wel alles configureren. Toen heb ik de doos eens zonder stroom gezet en nadien bleek alles weer te werken en kreeg ik ook het opstartscherm te zien.
Harley Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Met de beta? Of beta 2? VU+ Duo2 - PrismCube
Mic Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Origineel bericht van: Harley Met de beta? Of beta 2? beta
Harley Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Origineel bericht van: Mic Origineel bericht van: Harley Met de beta? Of beta 2? beta Dusss VU+ Duo2 - PrismCube
Littlesat Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Ook met een upgrade binnen de gewone OpenPli beta feed kan het voorkomen dat je de box moet rebooten... En zelfs met de spanning er even helemaal af!!! Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Harley Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Ja dat wisten we, dit is een beta 2 topic, en dan werkt de "tip" niet. VU+ Duo2 - PrismCube
Meega1 Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Gister ook even openpli2 erop gehad . 5 keer starten had ik beeld. Alleen waren er nog geen feeds via blue button dus ben weer even terug gegaan. mvg Meega Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
Gast MiLo Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Bij OpenPLi zit de feed al jaren gewoon in het menu (applicaties), dus onder de blauwe knop zul je die niet gauw vinden. Wat betreft de 8k, ikzelf heb nog geen beeld gehad met de huidige drivers en OpenPLi2. Is een probleem met de laatste DMM drivers.
Meega1 Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Ik bedoel blue button software beheer .......pakket beheer . Dacht dat dat wel duidelijk was mvg Meega Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
Littlesat Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 "Pakketbeheer" zit bij PLi waar het standaard bij enigma hoort te zitten. De rode en groene toets onder de applicaties (plugins). Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Meega1 Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Dat begrijp ik wel maar als ik op de blue button klik en dan software beheer en dan geavanceerde optie en dan pakketbeheer dan krijg je de complete feed te zien met alle drivers en plugins enzovoort en in openpli2 niet. mvg Meega Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
Sigma Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 dan gebruik je dus een andere image Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gast MiLo Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Origineel bericht van: Meega1 ... en in openpli2 niet. Klopt. Die zit onder menu - applicaties.
Meega1 Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 oke dus die is bewust weggelaten? Ik miste dus een skin (infinity hd )vandaar dat ik in het pakketbeheer wilde kijken. Plus in het door jouw niet gebruikte dcc krijg dan ook het pakketbeheer niet te zien. mvg Meega Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
hemertje Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Origineel bericht van: Meega1 oke dus die is bewust weggelaten? Ik miste dus een skin (infinity hd )vandaar dat ik in het pakketbeheer wilde kijken. Plus in het door jouw niet gebruikte dcc krijg dan ook het pakketbeheer niet te zien. mvg Meega niet weggelaten want het hoort daar niet... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen