Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

nou snap ik er niks meer van.

Het zal wel aan mij leggen maar hoe installeer je dan bv de drivers voor de usb wan van de wireless stick.(7025)

Die heb ik toch echt niet onder het applicatie menu kunnen vinden.

En wel in de pakketbeheer feed (via DCC)

Of ben ik nou in de war?

mvg Meega

Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.

• Reacties 151
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Die zal je daar via de groene toets vinden. Met nog niet met openPli 2.0 omdat de feeds nog niet helemaal klaar zijn...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Ik vind de ontwikkelingen rond OpenPli 2 zeer positief. Ik merkte bij CVS skins en zaken die als voorwaarde OE1.6 hebben dat het wat lastiger werd in combinatie met de huidige OpenPli.

Ik hoop dat er snel een echte Beta versie van verschijnt, want dan ga ik die zeker gebruiken. Ik hoop op een goede match met de Glass HD skin (zie voorbeeld).

post-12894-1318261551,0289_thumb.jpg

Groet, André

Geplaatst:

Lachen heb jij beeld dan bij 2.0 ???????????????????????????

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:

Mja, op alles behalve de 8000 hier... Ik hoop dat DMM binnenkort die drivers een keer fixt.

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Mja, op alles behalve de 8000 hier... Ik hoop dat DMM binnenkort die drivers een keer fixt.

Zou dat dan aan het bouwjaar van de dm kunnen liggen?
Want ik heb vanavond ook openpli2 weer even geprobeerd en had na 2x booten beeld.
(inmiddels weer terug naar openpli)

mvg Meega

Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.

Geplaatst:

Ik heb vandaag ook een poging gewaagd met de 2.0 op de 8000. Na diverse keren opstarten had ik beeld en geluid en alles leek heel netjes te werken. Helaas was ik na een kwartier of zo de zenderlijst kwijt en bleef de box pardoes hangen. Toen maar weer teruggegaan naar de laatste OpenPli versie. Was een leuk avontuur, maar nog geen happy end.

Groet, André

Geplaatst:
Origineel bericht van: Harley
Iemand beeld (8000) met de 10-12 beta2? Probeer ik hem weer ff.

Ik zit dit verhaal te lezen,ik wilde deze Pli 2 erop zetten maar ik denk dat ik maar even wacht.zodat niet mijn kinderen en mijn vrouw mij straks in mijn nek vliegen van "De tv doet het niet". hihihih.
73 L
Geplaatst:
Origineel bericht van: Harley
Iemand beeld (8000) met de 10-12 beta2? Probeer ik hem weer ff.

Ja ik.
Zojuist voor de 1e keer zelf de 2.0 getest, na de 1e boot, met gebruik makende van autobackup/autoinstall gelijk beeld en een volledig geconfigureerde 8K.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Hoe bedoel je?

Ik heb een 8K uit de allereerste levering van december 2008.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen