Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nee, als je opnieuw flashed dan ben je alle voorgaande wijzigingen kwijt.

Origineel bericht van: Loui (K)
Origineel bericht van: MiLo
Hmm, er zijn nieuwe drivers bij DMM... en jawel, na flashen bij de eerste boot beeld op de 8000.

Als ik de DMM release-dm8000-3.0.1.nfi installeer blijven de drivers dan staan als ik Open Pli er dan weer overheen zet?

Of hoe moet ik deze update installeren zonder dat ik Open Pli verlies.OpenPLi-beta-dm8000-20101126 deze versie zit er bij mij in.Dit is me nog niet duidelijk hoe ik dit moet aanpakken.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

• Reacties 151
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Origineel bericht van: Meega1
Origineel bericht van: Harley

Met de gewone beta had ik vanmorgen trouwens nu wel in 1 boot beeld, gaat dus vooruit.

Afentoe wel in 1 keer en dan weer niet !!
Nu heb ik soms wel in 1 keer beeld maar heb ik geen nergens geluid en moet ik alsnog rebooten. confused

mvg Meega

heb ik ook met OpenPli beta (niet 2.0 )
niet erg handig als je iets wilt opnemen vanuit koude start , dus best laten aanstaan of op stand-by
maar dan heb je kans dat die vastloopt , heb blijft toch klungelen met zo`n box , nu nog steeds

VU+ ultimo en ultimo 4K

Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar )

Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )

Geplaatst:

heb ik ook met OpenPli beta (niet 2.0 )

niet erg handig als je iets wilt opnemen vanuit koude start , dus best laten aanstaan of op stand-by

maar dan heb je kans dat die vastloopt , heb blijft toch klungelen met zo`n box , nu nog steeds

Als er niets te klungelen valt zou het erg stil zijn op dit forum. laugh

mvg Meega

Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.

Geplaatst:
Hmm, er zijn nieuwe drivers bij DMM... en jawel, na flashen bij de eerste boot beeld op de 8000.

Hi Milo.
Zijn alle drivers nu up to date voor de DM8000? ook voor de stabiele open Pli versies?
Is het probleem met geen beeld nu opgelost en kun je gewoon updaten of moet je eerst opnieuw flashen om de nieuwe drivers binnen te halen?
Geplaatst:

Helemaal opgelost is het niet, maar met deze drivers geeft mijn box al beeld, en dat was nog niet gelukt.

Geplaatst:
Helemaal opgelost is het niet, maar met deze drivers geeft mijn box al beeld, en dat was nog niet gelukt.

Ja ik moet ook nog steeds een paar keer rebooten frown

mvg Meega

Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.

Geplaatst:

Vooralsnog lijkt het erop dat je na een verse flash de meeste kans hebt op beeld.

Geplaatst:

Misschien helpt ook om ipv een reboot de box eens volledig uit te schakelen... en dan weer aan... Tenminste bij een kennis van mij was dit het truukje.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Vooralsnog lijkt het erop dat je na een verse flash de meeste kans hebt op beeld.

Klopt, gelijk beeld op mijn 800
Geplaatst:
Origineel bericht van: dst

Klopt, gelijk beeld op mijn 800

Het is dan ook een 8000 topic

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:

ik wacht wel op de

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen