Catastrofus Geplaatst: 10 december 2010 Geplaatst: 10 december 2010 Nee, als je opnieuw flashed dan ben je alle voorgaande wijzigingen kwijt. Origineel bericht van: Loui (K) Origineel bericht van: MiLo Hmm, er zijn nieuwe drivers bij DMM... en jawel, na flashen bij de eerste boot beeld op de 8000. Als ik de DMM release-dm8000-3.0.1.nfi installeer blijven de drivers dan staan als ik Open Pli er dan weer overheen zet? Of hoe moet ik deze update installeren zonder dat ik Open Pli verlies.OpenPLi-beta-dm8000-20101126 deze versie zit er bij mij in.Dit is me nog niet duidelijk hoe ik dit moet aanpakken. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
SIMBAke Geplaatst: 11 december 2010 Geplaatst: 11 december 2010 Origineel bericht van: Meega1 Origineel bericht van: Harley Met de gewone beta had ik vanmorgen trouwens nu wel in 1 boot beeld, gaat dus vooruit. Afentoe wel in 1 keer en dan weer niet !! Nu heb ik soms wel in 1 keer beeld maar heb ik geen nergens geluid en moet ik alsnog rebooten. mvg Meega heb ik ook met OpenPli beta (niet 2.0 ) niet erg handig als je iets wilt opnemen vanuit koude start , dus best laten aanstaan of op stand-by maar dan heb je kans dat die vastloopt , heb blijft toch klungelen met zo`n box , nu nog steeds VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Loui (K) Geplaatst: 11 december 2010 Geplaatst: 11 december 2010 Het blijft toch klungelen met zo`n box , nu nog steeds Valt mee,maar wij eisen teveel.
Meega1 Geplaatst: 11 december 2010 Geplaatst: 11 december 2010 heb ik ook met OpenPli beta (niet 2.0 ) niet erg handig als je iets wilt opnemen vanuit koude start , dus best laten aanstaan of op stand-by maar dan heb je kans dat die vastloopt , heb blijft toch klungelen met zo`n box , nu nog steeds Als er niets te klungelen valt zou het erg stil zijn op dit forum. mvg Meega Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
Reggie Geplaatst: 11 december 2010 Geplaatst: 11 december 2010 Origineel bericht van: MiLo Hmm, er zijn nieuwe drivers bij DMM... en jawel, na flashen bij de eerste boot beeld op de 8000. Hi Milo. Zijn alle drivers nu up to date voor de DM8000? ook voor de stabiele open Pli versies? Is het probleem met geen beeld nu opgelost en kun je gewoon updaten of moet je eerst opnieuw flashen om de nieuwe drivers binnen te halen?
Gast MiLo Geplaatst: 12 december 2010 Geplaatst: 12 december 2010 Helemaal opgelost is het niet, maar met deze drivers geeft mijn box al beeld, en dat was nog niet gelukt.
Harley Geplaatst: 12 december 2010 Geplaatst: 12 december 2010 Vraag henksat dan ff hoe die het doet VU+ Duo2 - PrismCube
Meega1 Geplaatst: 12 december 2010 Geplaatst: 12 december 2010 Origineel bericht van: MiLo Helemaal opgelost is het niet, maar met deze drivers geeft mijn box al beeld, en dat was nog niet gelukt. Ja ik moet ook nog steeds een paar keer rebooten mvg Meega Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
Harley Geplaatst: 12 december 2010 Geplaatst: 12 december 2010 Met de 12-12 beta2 nu ook hier beeld op de 8000 Iets te vroeg gejubeld Na een reboot, al weer 6 reboots verder VU+ Duo2 - PrismCube
Gast MiLo Geplaatst: 12 december 2010 Geplaatst: 12 december 2010 Vooralsnog lijkt het erop dat je na een verse flash de meeste kans hebt op beeld.
Littlesat Geplaatst: 12 december 2010 Geplaatst: 12 december 2010 Misschien helpt ook om ipv een reboot de box eens volledig uit te schakelen... en dan weer aan... Tenminste bij een kennis van mij was dit het truukje. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
dst Geplaatst: 12 december 2010 Geplaatst: 12 december 2010 Origineel bericht van: MiLo Vooralsnog lijkt het erop dat je na een verse flash de meeste kans hebt op beeld. Klopt, gelijk beeld op mijn 800
Harley Geplaatst: 12 december 2010 Geplaatst: 12 december 2010 Origineel bericht van: dst Origineel bericht van: MiLo Vooralsnog lijkt het erop dat je na een verse flash de meeste kans hebt op beeld. Klopt, gelijk beeld op mijn 800 Het is dan ook een 8000 topic VU+ Duo2 - PrismCube
Sigma Geplaatst: 12 december 2010 Geplaatst: 12 december 2010 ik wacht wel op de Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen