Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hier werkt het nog steeds niet met de image van 13 dec.

Van welke datum zijn de drivers eigenlijk?

Met Newnigma2 met

•driver: 11.11.2010

•secondstage: 76

•kernel: 2.6.18

geen problemen!

Is het wel een driver probleem?

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

• Reacties 151
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

In de normale OpenPli (nightly builds) kreeg ik afgelopen avond een Enigma2 update binnen die het probleem oplost van het niet meer zien van de tuners na een reboot, en het ontbreken van het opstartscherm.

Vanavond was de eerste keer in weken dat ik eindelijk weer een normale reboot had na een sw update.

Het lijkt me dus dat het in Enigma2 zat, en niet in dvb-module drivers.

Geplaatst:

Ik heb geen probleem met het zien van de tuners, die zijn alle vier aanwezig.

Ook als ik de eerder opgenomen programma's van de harddisk afspeel, krijg ik geen beeld. Ook niet na 10 keer opnieuw opstarten. Ik was alleen benieuwd, van welke datum de drivers zijn in Openpli2. Kan ik dat ergen vinden, b.v. in de pli wiki?

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

Geplaatst:

Als er nieuwe drivers zijn volgens DMM waarrom zijn die dan niet opgenomen in de standaard Open Pli?Ik neem aan dat de nieuwe firmware van DMM toch niet veel anders zal zijn dan de voorgaande.

Geplaatst:
Origineel bericht van: fenzo
zeker in de 8000 niet gebruiken, start met openPli2.0 helaas niet op, schijnt een driverprobleem te zijn.

Gister er opgezet en loopt nog steeds op de 8000. Werkt iets sneller is mijn idee.

DM8000 DM800 en PLi gek

Geplaatst:
Origineel bericht van: Dream1975
Heb je nog niet herstart waarschijnlijk?

Bij mij deed hij het ook de eerste keer, maar na een reboot was het over...

Bij ging er van alles mis na de herstart o.a. zenderlijst weg.Dus beter nog maar met de gewone Pli werken.Wanneer de Open Pli 2 wel klaar is weet ik niet maar vreemd vind ik het wel als ze het online zetten terwijl er van alles mis mee is.Voor het zelfde geld blaas je je box op.
Geplaatst:

ja, na het flashen achter de bank gaan liggen tot hij opgestart is, gewoon voor de zekerheid

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:
Origineel bericht van: Loui (K)

Bij ging er van alles mis na de herstart o.a. zenderlijst weg.Dus beter nog maar met de gewone Pli werken.Wanneer de Open Pli 2 wel klaar is weet ik niet maar vreemd vind ik het wel als ze het online zetten terwijl er van alles mis mee is.Voor het zelfde geld blaas je je box op.

Nou ik vond hem juist heel goed en stabiel. Ook na opstarten gewoon dezelfde zenderlijst etc (versie van gisteren), enkel geen beeld door de driverfout van DMM en aangezien dat best belangrijk is terug gegaan naar 1.0. Anders had ie erop blijven staan wink
Geplaatst:
Origineel bericht van: Loui (K)

Nou ik vond hem juist heel goed en stabiel. Ook na opstarten gewoon dezelfde zenderlijst etc (versie van gisteren), enkel geen beeld door de driverfout van DMM en aangezien dat best belangrijk is terug gegaan naar 1.0. Anders had ie erop blijven staan wink

Dan zal er wel wat mis gegaan zijn bij het installeren,ik heb daarna ook gelijk versie 1.0 terug gezet.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen