hemertje Geplaatst: 15 december 2010 Geplaatst: 15 december 2010 Origineel bericht van: Loui (K) Origineel bericht van: Dream1975 Heb je nog niet herstart waarschijnlijk? Bij mij deed hij het ook de eerste keer, maar na een reboot was het over... Bij ging er van alles mis na de herstart o.a. zenderlijst weg.Dus beter nog maar met de gewone Pli werken.Wanneer de Open Pli 2 wel klaar is weet ik niet maar vreemd vind ik het wel als ze het online zetten terwijl er van alles mis mee is.Voor het zelfde geld blaas je je box op. als je beter had gelezen dan had je kunnen weten dat de 2.0 images nog niet voor dagelijks gebruik geschikt zijn.... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
SIMBAke Geplaatst: 15 december 2010 Geplaatst: 15 december 2010 op Pli forum zijn er toch al enkele die ermee draaien , niet ? VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Meega1 Geplaatst: 15 december 2010 Geplaatst: 15 december 2010 yep en de flashimage van vandaag meteen beeld mvg Meega Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
Loui (K) Geplaatst: 15 december 2010 Geplaatst: 15 december 2010 Origineel bericht van: hemertje Origineel bericht van: Loui (K) Origineel bericht van: Dream1975 Heb je nog niet herstart waarschijnlijk? Bij mij deed hij het ook de eerste keer, maar na een reboot was het over... Bij ging er van alles mis na de herstart o.a. zenderlijst weg.Dus beter nog maar met de gewone Pli werken.Wanneer de Open Pli 2 wel klaar is weet ik niet maar vreemd vind ik het wel als ze het online zetten terwijl er van alles mis mee is.Voor het zelfde geld blaas je je box op. als je beter had gelezen dan had je kunnen weten dat de 2.0 images nog niet voor dagelijks gebruik geschikt zijn.... Ja ik had het gelezen maar dan toch!!!Eigenwijs he?
Loui (K) Geplaatst: 15 december 2010 Geplaatst: 15 december 2010 Origineel bericht van: Meega1 yep en de flashimage van vandaag meteen beeld mvg Meega Ja todat je een paar keer herstart ik denk dat je dan geen beeld hebt.Ik heb hem ook weer geprobeerd maar na 2 keer starten had ik geen beeld meer. paar minuten van de spanning gehaald en toen weer een koude start toen wel weer beeld.Morgen zet ik de 1.0 er weer op en dan wacht ik tot de 2.0 is vrij gegeven voor gebruik.
aux99 Geplaatst: 15 december 2010 Geplaatst: 15 december 2010 Origineel bericht van: Loui (K) Origineel bericht van: hemertje Origineel bericht van: Loui (K) Origineel bericht van: Dream1975 Heb je nog niet herstart waarschijnlijk? Bij mij deed hij het ook de eerste keer, maar na een reboot was het over... Bij ging er van alles mis na de herstart o.a. zenderlijst weg.Dus beter nog maar met de gewone Pli werken.Wanneer de Open Pli 2 wel klaar is weet ik niet maar vreemd vind ik het wel als ze het online zetten terwijl er van alles mis mee is.Voor het zelfde geld blaas je je box op. als je beter had gelezen dan had je kunnen weten dat de 2.0 images nog niet voor dagelijks gebruik geschikt zijn.... Ja ik had het gelezen maar dan toch!!!Eigenwijs he? En vervolgens erg onvriendelijk reageren naar de PLi bouwers die al hun vrije tijd hieraan besteden. Niet echt handig hé
Loui (K) Geplaatst: 15 december 2010 Geplaatst: 15 december 2010 Nou onvriendelijk wil ik niet zeggen,ik vind dat wanneer een image nog niet klaar is deze niet op de site moet zetten,je heb er altijd mensen tussen zitten zo als ik die af en toe gewoon het nieuwste pakken zonder te lezen oeps het zij zo. maar ik zal daar eens beter op letten.Het is bij mij zo als ik boven in de menubalk van mijn exploer de snelkoppeling van PLI aan klik dan heb ik gelijk de download site van de DM8000. vandaar ik het de eerste keer niet gelezen had.
Harley Geplaatst: 15 december 2010 Geplaatst: 15 december 2010 Origineel bericht van: aux99 En vervolgens erg onvriendelijk reageren naar de PLi bouwers die al hun vrije tijd hieraan besteden. Niet echt handig hé Ik vind het onhandiger dat sommige PLi members aangeven dat ie goed draait, waardoor mensen op het verkeerde been worden gezet VU+ Duo2 - PrismCube
Henksat Geplaatst: 16 december 2010 Geplaatst: 16 december 2010 Origineel bericht van: Harley Ik vind het onhandiger dat sommige PLi members aangeven dat ie goed draait, waardoor mensen op het verkeerde been worden gezet Lulkoek, want dat is simpelweg niet zo. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast MiLo Geplaatst: 16 december 2010 Geplaatst: 16 december 2010 Origineel bericht van: Loui (K) Voor het zelfde geld blaas je je box op. Neuh, dan hadden we hem niet online gezet. De 2.0 is niet gevaarlijk ofzo, hij is alleen nog erg onder ontwikkeling, met nog regelmatig ingrijpende wijzigingen. En op de 8000 start hij nogal stroef op, niet gebruiken als je 'm regelmatig uit zet. De 2.0 is al maanden in ontwikkeling geweest voor hij dit stadium bereikte. En hij staat online voor testers, het is toch onzin om een image waarvan alle sources openbaar zijn, en waarvan iedereen met een PCtje een eigen versie kan maken thuis op een gesloten server te gaan zetten?
Dream1975 Geplaatst: 16 december 2010 Geplaatst: 16 december 2010 Sterker nog dat kost je een hoop testers (niet iedereen kan zelf het image compileren), op deze manier is er voor iedereen wat. * Wil je gewoon tv kijken en geen problemen dan gebruik je de gereleasde OpenPLi 1.0 welke is te vinden bij de officiele downloads * Hou je wel van een beetje hobby en testen en wil je meehelpen om OpenPLi beter te maken door als "tester" te fungeren en constructief bevindingen te plaatsen op het PLi forum, gebruik dan de beta's (1.0 daily build en/of 2.0 daily build) welke ook alleen verkrijgbaar zijn onder het kopje "download OpenPLi BETA!!!" Simpel toch eigenlijk?
metoo Geplaatst: 16 december 2010 Auteur Geplaatst: 16 december 2010 het is voor mij totaal onbegrijpelijk dat iemand bij zijn volle verstand een beta image download, waar een waarschuwing bijstaat om het nog niet te gebruiken, dat uit te pakken op de computer, op de stopknop van de ontvanger gaat duwen om het te flaschen en dan naar anderen gaat mekkeren als het niet doet wat hij er van verwacht, anderen de schuld gaat geven. Vol verstand ja, maar niet meer op het goede rijtje dan. En dan aan geven dat het niet op internet zou mogen staan? Het image is dan niet geschikt voor jou, er zijn ook mensen waar het image al wel geschikt voor is. Gelukkig bepalen de bouwers of iets wel of niet te downloaden is en niet de mensen die tegen een onvolkomenheid aanlopen ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Harley Geplaatst: 16 december 2010 Geplaatst: 16 december 2010 Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: Harley Ik vind het onhandiger dat sommige PLi members aangeven dat ie goed draait, waardoor mensen op het verkeerde been worden gezet Lulkoek, want dat is simpelweg niet zo. Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: Harley Iemand beeld (8000) met de 10-12 beta2? Probeer ik hem weer ff. Ja ik. Zojuist voor de 1e keer zelf de 2.0 getest, na de 1e boot, met gebruik makende van autobackup/autoinstall gelijk beeld en een volledig geconfigureerde 8K. VU+ Duo2 - PrismCube
deeejeee Geplaatst: 16 december 2010 Geplaatst: 16 december 2010 Waarschijnlijk is Hensat geen "PLi member. DM8000 ruDREAM Infinity X
Harley Geplaatst: 16 december 2010 Geplaatst: 16 december 2010 Origineel bericht van: deeejeee Waarschijnlijk is Hensat geen "PLi member. Daar zit wat in, kzie toch dit onder z'n posts staan. Maar kan het mis hebben hoor. Member of the PLi team VU+ Duo2 - PrismCube
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen