Ga naar inhoud


[Elite HD] bug met het update signaal van CD,??..Hd zenders "gecodeerd"


charliemadrid

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Perdi
Probeer eens een andere kanalenlijst in je AZbox. Het kan zijn dat de transpondergegevens niet (meer) kloppen. Als dat zo is, help het scannen van de satelliet ook niet.

Op het moment heb ik Enigma2 op mijn AZboxen, daardoor kan ik niet even een super recente lijst voor je uploaden. Bijgaande lijst voor Astr1,2,3 en Hotbird deed het bij mij nog op 2 november. LNB1=A2, LNB2=A3, LNB3=A1, LNB4=Hotbird.


Hoi "Perdi",..
dank voor je attente reactie,.....
ik heb de enigma niet,......wil ik voorlopig nog niet aan beginnen,....lijkt me op dit moment erg moeilijk,.heb de azbox anderhalve maand,.en ben al heel trots dat ik door dit probleem van geen ontvangst van bepaalde HD kanalen en met hulp van hier en daar,...de firmware y de laatste multicas heb kunnen instaleren, als "groentje·..dus de azbox is nu optimaal,...

heb nog steeds de voorheengenoemde HD kanalen op " gecodeerd" staan,....en begin echt de denken dat CD mijn HD pakket wat ik samen met het top-pakket heb ,.op slot heeft gezet,.vandaag gaat mijn zuster die in nederland woond met CD bellen,.e laten we het hopen dat dat het probleem is,........

blijft wel raar het probleem, want in het HD pakket zitten ook eurosport en de belgen Canvas en Eén,.die ik dus wel krijg en ook zie ,en zoals aangegeven de RTL´S en andere comercieele zenders dus niet .maar goed,......we shall see,....

denk dus niet dat het aan de transponders ligt,.want die heb ik gecheckt,...en buiten dat,...het signaal is perfect op de "gecodeerde" kanalen,.en de EPG doet het ook,....dus het komt wel aan,...maar is alleen "gecodeerd" dus,....

nogmaals dank voor je intresse en suggerenties,..
vriendelijke groet
Charlie

Woon in Madrid, 2 schotels,voor de Astra 19+ 23, Deco = BWARE COMBO

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: chrisch
Even iets heel stoms: via het "mijn Canal Digitaal" gedeelte op de CD site schijnt er een vinkje te moeten worden aangezet dat je een HD ontvanger hebt.

Mijn vader had op z'n DM8000 ineens geen beeld meer op de HD kanalen, terwijl hij wel volledige abo + HD heeft. Eenmaal aangevinkt op mijn Canal Digitaal en een heractivatie had hij weer beeld!


Morge "crisch",....
.iedere opmerking of intresse in een andermans probleem is nooit stom,.....en alleen maar te bedanken,...
ik ga kijken wat je zegt, op "mijn digitaal",..maar ik geloof dat je het hebt over het aanvinken van de HD ontvanger,.als je een "online" pakket uitbreiding wilt doen,......

Op mijn notaonline staat dat ik top-pakket + HD pakket heb,....denk dat er gewoon een fout is bij de computer gestuude up-dates van de smart-cards bij CD,.en daar gaat mijn zuster vandaag over bellen,...zal hier laten weten natuurlijk als het opgelost is,...

vriendelijke groet
charlie

Woon in Madrid, 2 schotels,voor de Astra 19+ 23, Deco = BWARE COMBO

Link naar reactie
Delen op andere sites

OPGELOST,.!!!!!

 

PFFFFFFFFFFF,... wat een gedoe zeg,.....na ruim een maand alles in HD gezien te hebben nadat ik een Top-pakket met Hd (dacht ik)...blijkt dat ik dus NIET het HDTV pakket had,...neem aan dat toen ik dus het Top-pakket kocht,.er 1 maand gratis de HD uitvoering bij kreeg, en ja,..nu bij de maand wisseling ging die eraf,....

 

Heb nu op "mijn digitaal" HDTV voor 5 euro permaand erbij gedaan,.en ja wel hoor,....heb alles weer in HD,........dus dat is opgelost,.....

 

Voor de Azbox gebruikers onder ons,......wel leuk om even te zeggen dat ik met veel hulp van hier en "daar",...in 48 uur een "spoed cursus" Azbox gehad heb,...want heb nu alle laatste firmware,.multicase,en nog meer interesante dingen ,gedownload en geinstaleerd dus dat is dan de zeer postieve kant van het verhaal,.....

 

Veel dank aan ieder die met intresse,.tips en uitleg hebben meegeholpen,.....

 

Vriendelijk groeten van een blije Holander in Madrid

Charlie

Woon in Madrid, 2 schotels,voor de Astra 19+ 23, Deco = BWARE COMBO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...