1pm Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 IK ga hier de badkamer renoveren maar er is geen mogelijkheid om de oude tegels ervan af te halen is er ook zoiets als bekleden met kunstof. Dus dat platen erop gekit worden . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Tonskidutch Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 waarom niet zo? Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
1pm Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Geplaatst: 5 december 2010 Kan niet dan wordt de muur te dik en zit ik met andere probs , ik heb alles nagemeten nl . Ik heb niet zoeen grote badkamer nl is een oud huis , ik moet echt iets hebben van kunstof welke je erop kan kitten . toch thkx 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
D.Quijote Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Ja kan ook tegels op tegels lijmen, met een speciale soort lijm. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Tonskidutch Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 opbouwleidingen - rachels + groene gips + tegels gelijmd is 30mm als dat niet past, tja maar een optie voor jou zou kunnen zijn glasvliesmatten en polyesther (heb je wel een beademingsapparaat nodig wegens de giftige dampen) ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
1pm Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Geplaatst: 5 december 2010 Ik denk dat het toch maar tegels op tegels lijmen wordt dan . jongens bedankt 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
theparasol Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Is hier recent ook gebeurt. Speciale lijm ben je niet nodig. Schuur de oude tegels gewoon goed ruw op zodat de harde toplaag eraf is en plakken maar!
Tonskidutch Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Origineel bericht van: theparasol Is hier recent ook gebeurt. Speciale lijm ben je niet nodig. Schuur de oude tegels gewoon goed ruw op zodat de harde toplaag eraf is en plakken maar! denk dat je jou zelf erg veel onnodig werk veroorzaakt om de oude tegels te gaan schuren enkel vetvrij afwassen met amonia lijmen baserende op adhesie heeft geen ruw oppervlak nodig ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Moderator ceesv Geplaatst: 5 december 2010 Moderator Geplaatst: 5 december 2010 Zo naar de foto's kijkend, Denken jullie wel eraan het doucheputje te aarden! (En alle andere metalen voorwerpen.) Mooi gerenoveerd overigens! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 thanks (foto was overigens een tussenstand <> de 2,5 meter grote spiegel verdubbeld je ruimtelijke indruk en hardglazen afscherming zitten er natuurlijk ook in) de kaldewei douchwanne is natuurlijk geaard de syphon is kunstof en kun je niet aarden maar de voorzetwand is misschien voor menigeen een bruikbare tip je hoeft niet in de wanden te sleuven en het is tweemaal sneller klaar met minder bouwpuin en ik kan zittend douchen Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
The Iron Maiden Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Ik heb mijn badkamer ook opnieuw betegeld toen ik mijn huis gekocht had. Hierbij heb ik ook nieuwe wandtegels over de oude heen laten lijmen. Wel zijn de oude tegels behandeld met voorstrijkmiddel of tegellijm om eerst een ruw oppervlak te krijgen. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Tonskidutch Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 twee gladde glazen onderzetters (stukkies glas) enkele druppels water ertussen en probeer de bovenste maar eens op te tillen. allemaal doehetzelfbouwmarkt verspilling dus winst Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Ik vraag me af waarom de oude tegels er niet af kunnen. Tegels weghalen geeft natuurlijk wat rommel, dat wel.
Tonskidutch Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 dat moet je mij niet vragen maar 1PM Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen