Ga naar inhoud


badkamer renoveren de muren


1pm

Aanbevolen berichten


Kan niet dan wordt de muur te dik en zit ik met andere probs , ik heb alles nagemeten nl .

 

Ik heb niet zoeen grote badkamer nl is een oud huis , ik moet echt iets hebben van kunstof welke je erop kan kitten .

toch thkx

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Is hier recent ook gebeurt. Speciale lijm ben je niet nodig. Schuur de oude tegels gewoon goed ruw op zodat de harde toplaag eraf is en plakken maar!

denk dat je jou zelf erg veel onnodig werk veroorzaakt om de oude tegels te gaan schuren
enkel vetvrij afwassen met amonia

lijmen baserende op adhesie heeft geen ruw oppervlak nodig

ciao

Sweet Hours

Beth Rowley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zo naar de foto's kijkend,

 

Denken jullie wel eraan het doucheputje te aarden! (En alle andere metalen voorwerpen.)

 

Mooi gerenoveerd overigens!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks (foto was overigens een tussenstand <> de 2,5 meter grote spiegel verdubbeld je ruimtelijke indruk en hardglazen afscherming zitten er natuurlijk ook in)

 

de kaldewei douchwanne is natuurlijk geaard

de syphon is kunstof en kun je niet aarden

 

maar de voorzetwand is misschien voor menigeen een bruikbare tip

je hoeft niet in de wanden te sleuven en het is tweemaal sneller klaar met minder bouwpuin

 

en ik kan zittend douchen :D

Sweet Hours

Beth Rowley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn badkamer ook opnieuw betegeld toen ik mijn huis gekocht had. Hierbij heb ik ook nieuwe wandtegels over de oude heen laten lijmen. Wel zijn de oude tegels behandeld met voorstrijkmiddel of tegellijm om eerst een ruw oppervlak te krijgen.

 

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...