Gast Tha Great Mac Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Origineel bericht van: 1pm maar er is geen mogelijkheid om de oude tegels ervan af te halen Waarom kunnen de oude tegels er niet af? Als je geen leidingwerk hoeft te doen kun je er eventueel voor kiezen om groene gipsplaten op de tegels te kitten en daaroverheen te tegelen. Maar ja, kost wel ruimte he.
maja Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Volgende kan ook, tegels eraf een stucadoor de muur glad laten maken daarna tegels plakken.
Moderator ceesv Geplaatst: 5 december 2010 Moderator Geplaatst: 5 december 2010 Wanneer de tegels op gipsplaat geplakt zijn, kan je die er dan nog vanaf halen, zonder de gehele gipsplaat wand te slopen? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Nee ceesv, je gipswand gaat gezellig mee...
Tonskidutch Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 is dat relevant? wel dan is het ook nog makkelijker slopen met minder milieu schadelijk afval. ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Moderator ceesv Geplaatst: 5 december 2010 Moderator Geplaatst: 5 december 2010 Relevant is het niet, maar misschien wel een argument, om over oude tegels heen te plakken? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
1pm Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Geplaatst: 5 december 2010 Ga ik ook doen nu 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Tonskidutch Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 nu ja heb ik aan een wand ook gedaan aan de andere wand kwamen leidingen. altijd een en ander afwegen en denk niet dat je dat met een team RTL'lers of sbs'ers in een halve dag klaar hebt. dat doe je verkeerd, dat mot je een ander laten doen wim sonneveld Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
druid Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch dat doe je verkeerd, dat mot je een ander laten doen wim sonneveld lag ik om 9 uur 's ochtends over de ferdinand bol te rollen... was dat niet fons jansen? overigens, mijn badkamer is 3 weken geleden gedaan, ook niet veel ruimte maar toch gipswand gedaan. Scheelt veel tijd bij het tegelen. xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar
gerrit B Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Tegels op een gipswandje sloopt wel lekker snel. Ik zou de hele boel er dus gewoon uit slaan, kun je hierachter meteen je leidingen ed. aanpassen, evt. gaan isoleren, er weer een paar gipsplaatjes voor, tegelen en klaar. Natuurlijk wel iets meer werk maar wel zo mooi en je levert geen cm ruimte in. Hou er verder rekening mee dat al het werk wat je nu niet doet je er later toch weer extra bij krijgt. Het is nl. hetzelfde al met behangen "oohh je kunt er zo overheen behangen", maar na 4 lagen behang kan het niet meer en ben je (ipv. een halve dag) 3 dagen met een stoomapparaat bezig om al die lagen alsnog van de wand te peuteren. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
hemertje Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Origineel bericht van: maja Volgende kan ook, tegels eraf een stucadoor de muur glad laten maken daarna tegels plakken. nog meer onnodig duur maken... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
maja Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 (Citaat) nog meer onnodig duur maken... Wel mooi werk!!
hemertje Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Origineel bericht van: maja (Citaat) nog meer onnodig duur maken... Wel mooi werk!! hoezo? zet dan je tegels gelijk in specie, heb je geen stucadoor nodig... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Volgens mij gaat TS tegels op tegels plakken...
alx Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 In de Ferdinand Bol te "matten" (Wim Sonneveld) Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen