Gast pooltje Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 hier ff een vraag is sport1 fta op astra 1 ik heb me basis naar familie paket gezet. en heb nu de sport1 en de duitse sport1. heb nergens om gevraagt.
Gast wilco44 Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Nee hoor is niet fta maar misschien is dat tijdelijk dat gebeurd ook nog weleens.
looney2 Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 De Duitse sport 1 IS fta. Die had je altijd al moeten hebben. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
di-on-air Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 Ik heb al 2 jaar familliepakket en altijd Sport1 en Sport1.2 (ma-vr) gehad. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
Gast pooltje Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 aha zal ff kijke of het van het weekend nog heb had liever film 1 gratis gehad
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen