mojo-jojo Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 he hallo ik heb een dreambox 8000 met de ljst van satje er in enig02 nu heb ik ook een lijst van UPC NL Kabel Gelderland Voor enigma2 gebruikers kan ik die op een of ander manier samen voegen ben al bezig geweest maar wil niet lukken wie weet of dat kan???????? ik hoor het wel Dreambox 800 PVR Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart **Groetjes mojo-jojo**
wortellica Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 2x dreamboxedit openen copy/paste voila
mojo-jojo Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Geplaatst: 5 december 2010 done wist niet dat het zo makkelijk zou zijn Dreambox 800 PVR Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart **Groetjes mojo-jojo**
wortellica Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Ik heb me toen ook rotgezocht maar met behulp van dit forum kreeg ik ook de gouden tip
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen