AcademyStar Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 hoe goed is deze schotel tov. andere 120 cm schotels? en waar kan ik deze evt. kopen. want het lijkt alsof deze niet bestaat in nl..? groeten
AcademyStar Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Geplaatst: 5 december 2010 ja..heb ik al gedaan...maar niet in NL... dus als er pleny van zijn...dan graag 1 die ik in regio drenthe kan ophalen...iig het meeste dichtbijzijnde winkel graag hoor ik het van u
Gast wilco44 Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Dan kijk je dus echt niet goed ,ik keek even en zag bij de eerste hit al 100 winkels waarvan 10 in drenthe die ze verkopen.
rommelaar Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 Ik heb hier 2 Archsat schotels hangen.1 van 1 meter op de diseqc rotor en 1 van 80 cm voor weersatelliet ontvangst waar ik alle data van de MSG 1 en 2 op door krijg,en ben wel goed te spreken over deze schotels. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
AcademyStar Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Geplaatst: 10 december 2010 ja...ik zou graag een paar van die willen hebben... want de links die je me hebt gegeven hebben dat niet... zijn oude links... ik heb zelf met een verkoper gesproken en die zei dat het bedrijf niet meer bestaat...dus de sschotels zijn niet meer te verkopen... geef mij die links die in drenthe archsat verkopen.. heel graag mvg
AcademyStar Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Geplaatst: 10 december 2010 het gaat om archsat 120 ha.. dus als je die links hebt laat ze zien.. want ik heb overaal gezocht..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen