Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 Kan iemand welke de beste receiver van dit moment is? De humax 5400 of de nokia MM?? En waarom dan?<BR>Thanx in advance.... martin.danielle@planet.nl
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 Kan iemand mij vertellen welke ontvanger de beste van dit moment is? De Humax 5400 of de Nokia MM?? En waarom dan wel?<BR>Thanx in advance.... martin.danielle@planet.nl
goto Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 Of het de beste is daar zijn de meningen over verdeelt maar dat er veel,heel veel mogelijkheden met de 5400 zijn dat is zeker.<P>Zonder reklame te willen maken,ik zou voor een Hummie 5400 gaan.<P> greeings goto. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Moderator Matchless Geplaatst: 2 augustus 2001 Moderator Geplaatst: 2 augustus 2001 MAAARRR met een mm9500 kan je net zoveel als een hummie,zeker nu er ook andere encrypties op lopen .<BR>je moet alleen durven te sleutelen. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten