Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteravond zat ik naar Nederland 2 te kijken nieuws uur als ik het goed heb. Ik zie dan iemand in beeld en dan beweegt de man met zijn hoofd maar dan springt hij zo over. Dus wat schokkerig beeld. Dit feit doet zich niet altijd voor. En als ik afstem op een SD zender heb ik er helemaal geen last van. Zijn er meer mensen die dit zo zien?

Ik heb dit tot nu toe alleen gezien bij de Nederlandse Publieke Omroepen bij SBS6HD geen last gehad daarvan.

Geplaatst:

Heeft wellicht te maken met het zwakkere signaal vanwege de weersomstandigheden en het kritische niveau van het signaal. Ik heb bij EurosportHD sinds de signaalaanpassing naar S2 ook eerder een schokkend beeld dan daarvoor.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Dus als ik het goed begrijp heb je voor een SD zender minder goed signaal benodigd dan een HD zender?

Bij topic van TVV zag ik hickups staan bij één HD van België staan. Hickup is neem ik aan een verspringing?

Geplaatst:
Origineel bericht van: rolandroland
Dus als ik het goed begrijp heb je voor een SD zender minder goed signaal benodigd dan een HD zender?

In principe wel.
Origineel bericht van: rolandroland

Bij topic van TVV zag ik hickups staan bij één HD van België staan. Hickup is neem ik aan een verspringing?

Dat klopt. Staat ook in woordenboek. frown

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen