Ga naar inhoud


Ontvangst Duitse/Belgische zenders via een binnenantenne


Elwin

Aanbevolen berichten

[quote=Elwin.

 

Maar met een binnenantenne moet je België kunnen ontvangen? Overpelt is c.a. 30 km bij mij vandaan, dus dat zou moeten gaan denk ik?

 

Hoi , zit daar niet een denkfout ? Bij mijn weten zal je moeten uitrichten op Genk of Antwerpen , en ik vrees dat je vanuit Veldhoven een beetje tussen de twee valt . Ik heb namelijk hetzelfde probleem hier in Mol ( Be) : een binnenantenne haalt het bij mij ook niet , net omdat ik tussen de twee zone's val . Zet ik de (buiten-)antenne net uit het raam is alles ok .

 

 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
Origineel bericht van: lovami
Elwin,
Ik ontvang in Boekel (NB) met een oude campingantenne op zolder (onder het dak met isolatie), verticaal geplaatst, zo'n 20 duitse zenders via dvb-t. Moet dus wel kunnen denk ik in Veldhoven, kijk anders even op deze website; http://home.kpn.nl/theo.knoops/digitv/index.html


Maar een campingantenne is net zo'n kleine antenne als ik nu heb? Zo'n binnenantenne? En die heb je op zolder staan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

elwin,

ik bedoel zo'n platte campingantenne met 2 van die uitklapbare antennes (die je wel eens op caravans ziet) en die verticaal geplaatst, google anders eens op campingantenne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lovami
elwin,
ik bedoel zo'n platte campingantenne met 2 van die uitklapbare antennes (die je wel eens op caravans ziet) en die verticaal geplaatst, google anders eens op campingantenne.


Oh zo'n ding. Ik weet wat je bedoelt! smile En die heb je dan op zolder geplaatst?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...