janbroester Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Goedemorgen, ik zie een hele lijst skins. Hoe te kiezen? Ik zoek er een die aangeeft 1. signaalsterkte 2. welke satelliet 3. FTA of gebruik van Canal Digitaal kaartje. Graag hulp/aanbevelingen bij keuze van skin. Bij voorbaat dank en groet, Jan,
Littlesat Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Zoveel smaken, Zoveel skins... Het is gewoon een kwestie van smaak en wat je gewend bent. Ik zou zeggen probeer er eens een paar uit... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
guppje29 Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Ik gebruik bij Open PLi de dTV-HD-Reloaded skin samen met cc cam info en je hebt alles wat jou eisen zijn. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Welke image gebruik je, OpenPLi of iets anders? Zelf gebruik ik in OpenPLi de Magic-EHD, die laat alles zie wat jij wilt.
Tonskidutch Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 hulp? advies een skin downloaden<>installeren bekijken oordelen deinstalleren ciao Pabadam Yonderboi
Neptunus Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Die Dtv HD Reloaded is inderdaad erg mooi, kijk maar eens naar de markers in de zenderlijst. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Meega1 Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Ik draai openpli met ru-infinity skin en second infobar. Ziet er mooi uit zwart doorzichtig met een dun blauw randje. mvg Meega Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen