Gast dreamB500HD Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Kan iemand mij helpen met het volgende probleem. Ik heb 2 Dreamboxen de 500HD, 600PVR met motor besturing. De DM 500HD werkt perfect. de DM 600PVR werkt niet.(deze stuurt de motor niet automatisch aan, hanmatig werkt het wel) Als ik de units uit wissel. Dan werkt de 500HD nog steeds goed en de 600PVR niet. Ik denk dat het probleem in de DM 600PVR zit. Ik heb wel beeld als ik de motor handmatig op een sataliet richt en de DM dan configureer als single LNB. Weet iemand wat het probleem is of kan iemand mij hiermee helpen???
sattv4iedereen Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 heb je al geprobeerd met een andere firmware? mogelijks is het een fout van de firmware. wat draai je op je 500 en de 600 pvr? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Gast dreamB500HD Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Op de 500HD draait enigma 2 op de 600PVR Enigma 1 verschillende images geprobeerd waaronder pli, enigma (older version deze crached wel), en nog een even de naam kwijt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen