Ga naar inhoud

[Televisie] Sport 1 komt met golf en tenniszender

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Citaat:
AMSTERDAM - Sport1 introduceert op 1 januari tv-kanalen waarop louter golf en tennis is te zien. Dit is mogelijk door een uitbreiding van de uitzendrechten, maakte Chellomedia maandag bekend.

De nieuwe naam van de hoofdzender wordt Sport1 Live. Deze zender richt zich primair op voetbal, maar brengt op voetballoze momenten live tennis, golf of basketbal in beeld.

Het tweede 24-uurskanaal wordt omgedoopt in Sport1 Golf. Daarop zijn alle toernooien uit de Europese en de Amerikaanse Tour te zien, evenals de vier Majors, de World Golf Championships, de Challenge Tour, Senior Tour en de Asian Tour. Dagelijks komt de zender met het programma Golfing World.

Het kanaal Sport1 Tennis gaat 38 weken van het jaar live tennis uitzenden. Naast Wimbledon en Roland Garros zijn ook alle toernooien uit de ATP 500- en de 250-serie te volgen. (ANP)

Nu hopen dat er nog wat ruimte is op de satelliet!

Bron: Metronieuws
Geplaatst: 2010-12-06 om 11:19

• Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

En die is er...

(o.a. Sport1.1 SD, Sport1.2/EL2 SD, Film1.1 SD, Film1.2 SD en EL1 SD moeten nog stoppen en Eurosport2 wordt binnenkort doorgeprikt via Sky Germany).

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Eigenlijk hoop ik is dat ze de Film1 zenders allemaal in HD gaan aanbieden dus niet alleen Film1 HD ook Film1.2 HD, Film1.3 HD en Film1 Action HD.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:

Aangezien hier momenteel ook op de kabel geen plek voor is... zal dit nog wel even duren (eerst de analoge zenders afschakelen)

Natuurlijk is het afwachten of Sport1.3 (laat ik het zo even voor het gemak noemen) doorgegeven wordt.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
  • Beheerder
Geplaatst:

Jat je dat artikel nu zo van het ANP, zonder de bron correct te vermelden en het bericht te citeren?

Als het ANP hierover klaagt wegens een auteursrechtenschending, mag ik jouw gegevens (IP + email adres) dan gewoon aan ze doorspelen?

Ik weiger hier namelijk verantwoordelijkheid voor te dragen!

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Michel
Jat je dat artikel nu zo van het ANP, zonder de bron correct te vermelden en het bericht te citeren?

Als het ANP hierover klaagt wegens een auteursrechtenschending, mag ik jouw gegevens (IP + email adres) dan gewoon aan ze doorspelen?

Ik weiger hier namelijk verantwoordelijkheid voor te dragen!

Mvg,

Michel

Sorry zal niet meer gebeuren. Haal maar weg!!
Geplaatst:
Citaat:
En die is er...

ja klopt, op de plek van Omroep Brabant komt ook nog wat bandbreedte vrij.. :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Geplaatst:

Golf is volgens mij de derde grootste "sport" van Nederland (ruim 400.000 geregistreerden). Omdat dit waarschijnlijk door de iets meer bemiddelden wordt beoefend is dat ook een groep die geld wil uitgeven aan een abbo. Zeker interessant voor bepaalde groepen adverteerders. Verder is voor vele golfers interessant dat Nederland met Joost Luiten een coming man heeft.

Groet, Albert!

Vu+ Uno (VTI), Vu+ Duo (OpenPLI), Xtreamer, Panasonic PV80, Sony Bravia 24EX320, Sony DTS, T55 met Satcon 4/1

Geplaatst:

Ik mag graag een rondje golf zien, Sport1 golf zou ik toejuichen !

Er zijn steeds meer mensen die golfen (ik ook).

Verder kan je het tegenwoordig betaalbaar houden, als witte golfer ;o) De kak is langzaam aan er wel af.

In Groot Brittannië golf je voor minder als een voetbal lidmaatschap, volkssport nummer 2 daar.

Geplaatst:

Ook leuk om die golfzender aan te zetten in het clubgebouw bij de golfbaan. Daar hebben ze toch vaak al satellietontvangst.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Geplaatst:

ik denk dat de overige Sport1 zenders (de EXTRA) zender dat die worden gebruikt voor de 2 nieuwe tv zenders.

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Geplaatst:
Citaat:

ik denk dat de overige Sport1 zenders (de EXTRA) zender dat die worden gebruikt voor de 2 nieuwe tv zenders.

Dan heb je toch ergens niet goed gelezen... Er blijven 3 EXTRA kanalen over en die worden gebruikt als ergens eens 2 of 3 of 4 dingen tegelijkertijd zijn...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen