sven68 Geplaatst: 1 januari 2011 Geplaatst: 1 januari 2011 Zal wel op maandag gebeuren, de regionale radio zenders zijn ook nog niet weg. Etalage kanaal zendt ook nog steeds 101 tv uit. Ik neem aan dat er dit weekend weinig zal veranderen.
thedoctor46 Geplaatst: 1 januari 2011 Geplaatst: 1 januari 2011 Misschien helpt het om sport 1 te mail en te vragen of ze op kanaal 1 (sport 1 live) en of kanaal 2 (golf) darts willen uitzenden. De halve finales en finale worden namelijk allemaal op kanaal 4 uitgezonden en zijn dus door ons schotelbezitters niet te zien. Ik heb deze vraag al gemaild naar darts@sport1.nl misschien helpt het als meer mensen dit doen?
Rog Geplaatst: 1 januari 2011 Geplaatst: 1 januari 2011 Wat ze ook zouden kunnen doen misschien een idee voor in de toekomst de overige 3 sport1 extra kanalen toevoegen of 2 en dan die gaan delen met eredivisie live 3 en 4 als die dan mogelijk zouden worden toegevoegd. Zodat ze tenvolle benut kunnen worden. Dat je dan dus echt 1 compleet pakket krijgt met voor ieder wat wils. Dus bijvoorbeeld: op zaterdag sport 1 extra tot 19:00 daarna Eredivisie live 3 en 4 (indien nodig) 19:00 - 22:15 en vervolgens vanaf 22:30-23:00 terug naar Sport 1 extra (indien nodig) Op zondag tot 14:00 sport1 extra en daarna van 14:00 - 16:55 Eredivisie live 3 en 4 (indien nodig) Vervolgens om 16:55 terug naar sport 1 extra voor spaans,italiaans,engels,Duits voetbal of andere sporten het is maar wat er dan wordt aangeboden natuurliijk.
Neptunus Geplaatst: 1 januari 2011 Geplaatst: 1 januari 2011 Al mogelijke combinaties zijn te verzinnen maar er gebeurt niets, getuige het gemis aan ECV 3 en 4. Minachting voor de abonnee. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Devrim Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 We hebben dus 2 keer Sport1 Live (Op 19.2 en 23.5). Ik neem aan dat zodra Sport1 live van 19.2 vertrekt dat we Sport1 Tennis op 23.5 krijgen Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0 Dreambox 500+ x Gemini 4.7 WandTV USB DVB-T Stick 7E/19.2E/23.5E/42E
Littlesat Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Vanaf morgen wordt Sport1Live op 23.5 Oost Sport1Tennis. Vanaf 1 februari komt er een definitieve oplossing voor Sport1Live in MPEG4. Tot die datum blijft deze via het MPEG2 kanaal op 19.2 Oost. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Neptunus Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Sport 1 schijnt te willen bieden op de uitzendrechten van motorsport, ofwel meer verschraling voor de satelliet kijkers. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Littlesat Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Citaat: ofwel meer verschraling voor de satelliet kijkers. Hoezo? Verklaar je eens nader??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Neptunus Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 omdat satelliet in tegenstelling tot kabel en iptv niet alle subzenders heeft is de kans groter dat je een bepaald evenement niet ziet, voorbeeld: WK darts was steeds op 1.2 te zien maar ging vanwege voetbal of golf naar een subkanaal. Als straks een moto gp live op 1.2 komt vergroot dat de kans dat andere sporten verdwijnen naar de subkanalen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
René Verbiest Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Wat het toevoegen van sport1 tennis betreft, we zijn nu 15:00 uur geweest en er is nog altijd niets gebeurd. Ik ben nog een keer op zoek gegaan naar het betreffende artikel op de site van totaal tv, dit naar aanleiding van het feit dat ik in dit topic en in het gelijkwaardige topic op sat4all de link niet meer kon vinden, ben teruggegaan in het nieuws item tot en met 31 oktober aan toe, maar het bericht over het toevoegen van sport1 tennis is er niet meer te vinden. Mij verbaasde het al dat het bericht hierover op tv totaal stond en niet op satelliet magazine en daar is er ook i.d.d. met geen woord over gerept. Heb ook even op de site van CDS zelf gekeken bij "zenderwijzigingen per 1 januari", dit gaat lauter over de TMF annex Comedy Central wijzigingen en geen letter over toevoeging sport1 tennis. Ik was dus al redelijk sceptisch (als ik dit goed schrijf...) toen ik dat bericht las, nu ziet het er i.d.d. naar uit dat het allemaal een hoax is geweest. Ik vraag me alleen af waar tv totaal dat bericht vandaan had en waarom ze een bericht niet eerst verifiëren, alvorens het te plaatsen. Dus mensen, reken er niet te hard op dat sport1 tennis überhaupt wordt toegevoegd, al hoop ik het wel natuurlijk. Ter aanvulling op mijn vorige posting, op 'Ik verhuis mee' staat onderstaande: http://www.ikverhuismee.tv/?action=pagin...s%20van%20start Vraag, wat klopt er?
Littlesat Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 En lees hier: http://www.ikverhuismee.tv/?action=pagina&id=177&title=Verhuis%20mee verder... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast satchmo Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 op de concurrerende forum site wordt net duidelijkheid gegeven. zender komt morgen live...
René Verbiest Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Origineel bericht van: Littlesat En lees hier: http://www.ikverhuismee.tv/?action=pagina&id=177&title=Verhuis%20mee verder... En nu is hij aangepast. Mag mijn vorige posting gelukkig als niet geplaatst worden beschouwd. Maar op dat moment zag het er echt donker uit, hoor. Nou, maar afwachten tot morgen dan hé.
Littlesat Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 De Tennis zender is nu te bewonderen... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Neptunus Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 Ze zenden nu dus allemaal oude tenniswedstrijden uit, dat is pure bandbreedte verspilling! En dus ga je de situatie krijgen dat bijvoorbeeld het Nederlands volleybal team een live wedstrijd speelt die op Sport 1.5 ofzo wordt uitgezonden terwijl de tenniszender een oude wedstrijd staat uit te zenden. Sport 1.5 is niet via de sat te zien. Ik ben een tennisliefhebber, maar dan wel van live wedstrijden, daar hoeft geen kanaal aan te worden toegewijd. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen